نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1394 - 8:26
فرماندار گچساران گفت: گچساران از شهرستان‌های خاص در زمینه علم و تحصیل بوده و دارای دانش آموزانی با استعدادها و ظرفیت های ویژه در زمینه های مختلف است.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران عصر روز گذشته در آیین تجلیل از دانش‌آموزان و نفرات برتر کنکور سراسری این شهرستان با بیا اینکه گچساران از شهرستان‌های خاص در زمینه فراگیری علم و تحصیل بوده و درزمینه‌های مختلف دارای استعداد و ظرفیت های بسیاری  است،گفت:کسب 35رتبه‌ زیر هزار توسط دانش‌آموزان گچسارانی نشان از تلاش و کوشش نسل جوان این شهرستان برای رسیدن به پله‌های ترقی در کسب علم و دانش است.

                                      

وی با اشاره به نقش خانواده ها در موفقیت و پیشرفت دانش آموزان گفت: موفقیت برترین های کنکور این شهرستان تنها نتیجه تلاش انفرادی آنها نبوده وخانواده‌ها و مربیان نقش غیرقابل انکاری در موفقیت آنها داشته‌اند.

 

فرماندارگچساران با بیان اینکه دانش‌آموزان برتر می توانند بزرگان علم و تکنولوژی در کشور و در عرصه جهانی باشند،تصریح کرد: موفقیت روزافزون دانش‌آموزان از خواسته‌های همیشگی مسئولان این شهرستان بوده و در این راه حمایت و همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

 

این مسئول افزود: توکل به خداوند، تلاش و ممارست و خستگی‌ناپذیری در عرصه علم از رموز موفقیت است و آینده ایران اسلامی در دستان و نبوغ دانش‌آموزان برتر امروز این مرز و بوم در هر کجای کشور است.

 

فرماندار گچساران درادامه تصریح کرد: امیدواریم در سال آینده تعداد نفرات برتر کنکور سراسری در این شهرستان بیشتر از آمار 35 نفر کنونی باشد.

 

آیین تجلیل از دانش آموزان و نفرات برتر کنکور سراسری سال 94 با حضور مسئولین محلی و جمعی از خانواده های دانش آموزان در سالن آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها