نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. شهريور 1394 - 11:59
پژمان بارون زاده به عنوان سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران معرفی شد.

ابوالحسن غلامی مدیر ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به معرفی پژمان بارون زاده به عنوان سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در فصل 95-94 لیگ برتر،گفت: پژمان بارون زاده از پیشکسوتان این رشته و رئیس هیئت واترپلو کهگیلویه وبویراحمد به عنوان سرمربی تیم واترپلو این باشگاه انتخاب شده است.

 

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به آغاز رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور استفاده از این فرصت ها بسیار ارزشمند بوده و بایستی تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان برای ارائه یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسند باشد.

 

غلامی از انتخاب محسن کریمی از دیگر ورزشکاران قدیمی واترپلو به عنوان مربی این تیم خبردادو تصریح کرد:در ورزش قهرمانی تمام تلاش همکاران امورورزش تقویت ورزشکاران با استعداد منطقه است و در این مسیر از همه مکانیزم ها استفاده خواهد شد.

 

مدیر ورزش قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران تصریح کرد:جلسات همفکری پیش از آغاز رسمی تمرینات تیم های قهرمانی باشگاه نفت و گازگچساران به صورت فشرده در حال برگزاری است و کلیه تیم های قهرمانی نفت و گاز این شهرستان علاوه بر رعایت درصد استفاده از فرزندان کارکنان شرکتی در جذب بازیکن تقویتی نیز اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

 

وی با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر تیم واترپلو نفت و گاز گچساران به روزهای اوج خود بازگردد،افزود: تیم واترپلو این باشگاه دوران پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته و این موضوع در عدم کسب نتایح دلخواه بی تاثیر نبوده است .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها