نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1394 - 3:04
فرمانده سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه گچساران خبرداد؛
برگزاری اردوی «یاوران ولایت» در گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: اردوی طرح «یاوران ولایت» شهرستان‌های باشت و گچساران ویژه دانش‌‌آموزان دختر بسیجی در شهرستان گچساران به مدت سه شبانه‌روز برگزار شد.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، با اشاره به برگزاری اردوی طرح «یاوران ولایت(طرح شهید جواد مغنیه)»، اظهار کرد: هدف از برگزاری این اردو، پویایی و تحول در سطح واحد‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی است.

 

وی افزود: در این طرح تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان در واحد‌های مقاومت پیشگام مورد نظر است، که در مهر سال‌جاری مرحله تکمیلی آن به اجرا خواهد آمد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران آمادگی بسیجیان به ویژه  دانش‌آموزان بسیجی را برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن یک ضرورت خواند و گفت: ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان بسیجی که افسران آینده جنگ نرم هستند، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است.

 

انصاری عنوان کرد: نوجوانان بسیجی باید با ایجاد این آمادگی‌ها در خود‌شان در مقابل جبهه فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی ایستادگی کرده و به درستی از ارزش‌ها دفاع کنند.

 

وی تقسیم کار در مدیریت زمان، مدیریت در بسیج، مخاطب‌شناسی، شبکه‌سازی، طرح صالحین، آشنایی با اصل ولایت، جریان‌شناسی سیاسی و شناخت استکبار جهانی، جذب و سازماندهی را از جمله دروس این دوره آموزشی برشمرد.

 

انصاری افزود: در این دوره سه روزه علاوه بر کلاس‌های آموزشی، برنامه‌‌های فرهنگی از جمله مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف، احکام، مقاله‌نویسی، طراحی، خطاطی، مسابقه از نمایشگاه ماهواره، مسابقه سخنی از مقام معظم رهبری در راستای طرح صالحین برگزار و به نفرات اول و دوم هر رشته جوایزی در برنامه اختتامیه اهدا شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها