نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1394 - 11:07
«خانه دختر» توقیف نشده و در دو برنامه دیگر اکران نمایش داده خواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب,

مرتضی شایسته تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت فیلم «خانه دختر» گفت: این فیلم توقیف نشده و دو برنامه دیگر اکران نمایش داده خواهد شد.
 
وی همچنین با اشاره به سرنوشت آخرین فعالیت‌های سینمایی هدایت فیلم گفت: «تیتانیوم» به کارگردانی مصطفی شایسته را در دستور کار داریم که در تلاش برای ساخت آن هستیم و به زودی کار را شروع خواهیم کرد.
 
شایسته افزود: کار بعدی « 50 کیلومتر آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه کنندگی محمد شایسته است و امیدواریم به زودی تولید را شروع کنیم.
 
وی در خصوص همکاری مجدد با شهرام شاه حسینی با وجود اینکه فیلم اول او توقیف شده و بازگشت سرمایه نداشته اظهار داشت: زمانی که یک کارگردان خوب و کار بلد و حرفه‌ای باشد تهیه‌کننده اعتقادی خاصی نسبت به او به دست می‌آورد و به این دلیل پای او می‌ایستد به عنوان نمونه ما و علی حاتمی از فیلم «مادر» تا «دلشدگان» با هم بودیم تا «تختی» و لحظه آخر حیات او. پس کار خوب نتایج و همکاری‌های خوبی را به همراه خواهد داشت.
 
شایسته‌ حال این روزهای سینمای ایران را خوب قلمداد کرد و گفت: با مدیریت جدید اوضاع سینمای رو به بهبود است و نظم و ترتیب خوب و منطقی را به خود خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها