نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. مرداد 1394 - 10:14
برانکو ایوانکوویچ می گوید اگر سوشا مکانی را در درون دروازه تیمش داشت در این 3 بازی اقلا 7 امتیاز بیشتر داشت یعنی احتمالا آنها باید از این 3 بازی 8 امتیاز می گرفتند.

به گزارش آفتاب جنوب,

برانکو ایوانکوویچ یک پروفسور فوتبال است. لقبی که بلاژویچ به او داده بود. مردی که در سال های ابتدایی حضورش در ایران تمامش را داشت. او در دانشگاه تربیت بدنی وارژنی تدریس می کرد، عینک به چشم می زد ، خیلی آرام و فیلسوفانه فوتبال می دید و خلاصه با آن متانتش در کنار بلاژویچ پر از هیجان ، او یک پروفسور به تمام معنا بود. لقبی که رویش مانده اما اینکه چطور آقای پرسپولیس در پایان تمرین روز شنبه تیمش گناه امتیازهای از دست رفته تیمش را گردن گلر ذخیره ای انداخته که از سوی باشگاه به او معرفی شد ، پرسشی بی جواب است. 



اینکه آنها اگر سوشا را داشتند می توانستند 7 امتیاز بیشتر بگیرند یا به قول برانکو از این 7 امتیاز دفاع کنند نه تنها از نظر آماری غلط است و  با اعدادی که در فوتبال تقسیم می شود ، نمی خواند که گلر خبرساز سرخ ها را هنوز نیامده اسیر حاشیه می کند. اینکه او قرار است در قامت ناجی ظاهر شود. گلری که گل های بدی که سال قبل خورده هنوز در ذهن هاست و خیلی از پرسپولیسی ها او را پاشنه آشیل تیم شان می شناسند. اینکه آیا سوشا با این گفته های برانکو متحول می شود و همان بازیکنی می شود که یکی از ارکان قهرمانی فولاد خوزستان شد ؟ پرسشی است که حالا هواداران پرسپولیس از خود می پرسند اما اگر سوشا آنی نشد که برانکو وعده داده چه اتفاقی می افتد؟
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها