نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. مرداد 1394 - 9:47
غالم حسین الهام در جمع مردم گچساران:
مکتب امام صادق علیه السلام نقطه وحدت جهان اسلام است
سخنگوی دولت دهم با اشاره به مسئولیت مسئولان و سیاست‌گذاران در استفاده و پیروی از مکتب امام صادق(ع) گفت: این عزت را نباید با سلطه کفر فروخت، نباید با تسویه به نظامات غربی در عرصه قانون‌گذاری از دست داد،امام صادق(ع) نقطه وحدت جهان اسلام در حول اسلام ناب است که عزت، کرامت، آزادی گفت‌‌و‌گو و مکتب دارد.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامحسین الهام سخنگوی دولت دهم شامگاه روز گذشته در مسجد شهیدان گچساران ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با بیان اینکه امام صادق(ع) تلاش‌های زیادی در راستای مبارزه با شبهات فکری وحذف مکتب‌های انحرافی انجام دادند تا مکتب جعفری شکل گرفت،گفت:امام صادق علیه السلام با 12 جرثومه فساد حکومتی مواجه شد که در این راه متحمل فشارهای زیادی از جمله آتش زدن منزل در مدینه و تهدید به قتل را تحمل کرد.

                                        

وی افزود: این مکتب و تلاش‌ها به آسانی به دست نیامدو امام جعفر صادق علیه السلام با هوشمندی کامل توانست این جامعه را هدایت و مدیریت کند.

 

الهام با بیان اینکه امروز این امانت در دستان ماست و جهاد علمی و جهاد در برابر ظلم سامان گرفت تا این اتفاق بیفتد،تصریح کرد:برخی انحرافات نیز سبب عدم درک صحیح مردم برای حکومت دینی امام صادق(ع) شد؛اما مکتب حفظ شد.

 

استاد دانشگاه تهران اظهارکرد: انقلاب اسلامی  آمده است تا این محتوا را حفظ کندو وظیفه اصلی امروز ما حفظ این محتوا بوده و هیچ رسالت دیگری بر عهده ما نیست.

 

وی با بیان اینکه اگر امروز جریانات انحرافی از جمله داعش ساخته می‌شود، هدف کمرنگ کردن اثر پر نفوذ این مکتب است،افزود:مکتب امام صادق علیه السلام مکتبی نیست که تنها ما به آن اعتراف داشته باشیم بلکه عموم بزرگان اهل سنت بر شأن علمی و جایگاه بلند امام صادق(ع) اعتراف می‌کنند.

 

سخنگوی دولت دهم تصریح کرد:مکتب جعفری مکتب تفرق نیست بلکه مکتب وحدت است و این وحدت، وحدتی است که از درون آن داعش ایجاد نخواهد شد؛امروز ما نسبت به اسلام  به آرمان شهدا وظیفه حفاظت از این مکتب را داریم.

 

الهام با اشاره به مسئولیت مسئولان و سیاست‌گذاران در استفاده و پیروی از مکتب امام صادق(ع) گفت: این عزت را نباید با سلطه کفر فروخت، نباید با تسویه به نظامات غربی در عرصه قانون‌گذاری از دست داد،امام صادق(ع) نقطه وحدت جهان اسلام در حول اسلام ناب است که عزت، کرامت، آزادی گفت‌‌و‌گو و مکتب دارد.

 

وی گفت: یک فرد انقلابی اگر با این شناخت به مجلس برود خدمتگزار مردم خواهد بود و اگر با این شناخت به دولت برود خدوم است اما اگر فاصله گرفت به هیچ درد و  کاری نمی‌خورد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها