نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1394 - 12:43
فرمانده انتظامی گچساران خبرداد؛
دستگیری 58 متهم قاچاق کالا در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت:در 4ماهه ابتدای امسال 58 نفر متخلف در حوزه قاچاق کالا در این شهرستان دستگیر شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 24 درصد افزایش داشته است.

سرهنگ علی کرم بازیان فرمانده انتظامی گچساران پیش از ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به کشف بیش از 189 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 4 ماه ابتدای سال جاری ،گفت: کشفیات مواد مخدر در 4 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 128 درصد افزایش داشته است.                            

وی با اشاره به اینکه در 4 ماهه ابتدای امسال نسبت به مشابه سال گذشته میزان وقوع سرقت در شهرستان 37 درصد کاهش داشته است،تصریح کرد: نزاع‌های دسته جمعی در 4 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 60درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران بیشترین علت وقوع تصادفات در این شهرستان را سرعت و سبقت‌های غیرمجاز برشمرد و افزود:در 4ماهه ابتدای سال نیز شاهد کاهش 17 درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

بازیان اظهارکرد:در حوزه قاچاق طی 4 ماهه ابتدای سال جاری، 33 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق توقیف شده است که توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در این شهرستان 8 درصد افزایش داشته است.

این مسئول با بیان اینکه تاکنون 58 نفر متخلف در حوزه قاچاق دستگیر شده‌اندومیزان دستگیری متهمین در این حوزه نیز 24 درصد افزایش داشته است،گفت:ارزش ریالی کالاهای قاچاقی کشف شده 21 میلیارد و 916 میلیون و 733 هزار و 320 ریال است در 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 79 درصد افزایش ریالی کشفیات قاچاق داشته‌ایم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها