نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1394 - 11:42
- سال گذشته فرهاد مجیدی در برنامه نود گفت که علیرضا جهانبخش را نمی‌شناسد.

به گزارش آفتاب جنوب،او که مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود، در بخشی از صحبت هایش، در بحثی درباره حضورش در فوتبال امارات حرف می زد و تاکید داشت که زود به فوتبال امارات رفته. مجیدی در پاسخ به سوال عادل فردوسی پور در این باره که آیا جهانبخش کار خوبی کرده که در سن پایین به فوتبال اروپا رفته؟ گفت: جهانبخش را نمی شناسم. وقتی فردوسی پور به مجیدی گفت جهانبخش بازیکن ایران در تیم ملی بوده، مجیدی با عذر خواهی از جهانبخش گفت که بازی او را ندیده است.

البته مجیدی در همان برنامه از جهانبخش عذرخواهی کرد و توضیح داد که حضور ذهن نداشته است. اما حالا با گذشت بیش از 9 ماه از آن روز، هنوز این موضوع از ذهن اهالی فوتبال ایران پاک نشده است. حالا که جهانبخش به آلکمار هلند پیوسته، تعدادی از پرسپولیسی‌ها از این فرصت استفاده کرده‌اند تا به اسطوره تیم رقیب، کنایه بزنند. 
جهانبخش چهارشنبه شب در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرده بود و تعدادی از پرسپولیسی‌ها این عکس را محل مناسبی برای کنایه زدن به مجیدی دانستند. آن‌ها خطاب به مجیدی، با کنایه نوشته بودند: «شماره 9 آلکمار به جهانبخش رسید!»

خبرانلاین

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

همه افتخار فرهاد مجیدی بازی در لیگ بی کیفیت امارته که محل تجمع بازیکنان از رده خارجه...و البته یکی دو بار هم سرکار گذاشتن استقلال (وسط فصل)برای پول بیشتره...اما ازهمه دنیا خودشو فوتبالیست تر و استقلالی تر میدونه..

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها