نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مرداد 1394 - 11:15
شکاف در میان هواداران امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی در فضای مجازی که با توهین به یکدیگر به اوج رسیده، پورحیدری را به واکنش واداشته و باشگاه استقلال را به حالت آماده‌باش درآورده است.

به گزارش آفتاب جنوب،پس از حملات دامنه‌دار در فضای مجازی به سوی محسن بنگر مدافع پرسپولیس، در آستانه رودر رویی استقلال و ملوان این بار جنگی عمیق با الفاظی ناشایست در این‌سوی میدان و در قبیله آبی به وجود آمده که تبعات آن تا دفتر مدیرعامل در وزارت ورزش هم کشیده شده و نگرانی منصور پورحیدری و پرویز مظلومی را هم رقم زده‌ است.

این جنگ میان طرفداران و سردسته‌های مشوقین دوستدار امیر قلعه‌نویی با هواداران استقلال و پرویزمظلومی زیر پوست شهر و در فضای بی تربیت مجازی در جریان است که دامنه آن تا تمرینات استقلال هم کشیده‌شده است.

منصور پورحیدری که نشان داده حواشی را هر چند در دور دست‌ها جدی می گیرد این نکته را به کادر فنی گفته و از آنها خواسته تا در مصاحبه‌هایشان بیشتر دقت کنند و به این ماجرا دامن نزنند.

توصیه‌های پورحیدری حتی به صورت غیر مستقیم به سردسته مشوقین هم رسیده و آنها تاکید کرده‌اند که از حاشیه‌ها دوری خواهند کرد، با این وجود خط و نشان‌های طرفداران قلعه نویی برای هواداران استقلال و پاسخ‌های آنها نگرانی برای تولید حاشیه را افزایش می‌دهد و استقلال را درگیر پیشگیری از وقوع شعار‌ها و درگیری‌های بین این دو گروه کرده است.

البته جابه‌جایی مربیان در میان تیم های فوتبال امری طبیعی است و به نظر می‌رسد کش دادن این اتفاق برای هیچ‌کدام از طرفین سودمند نباشد نه برای هواداران و نه برای استقلال و نه حتی برای مظلومی و امیر قلعه‌نویی.

با این وجود به نظر می‌رسد استقلال در شرایط آماده‌باش قرار گرفته و مشوقین باشگاه توجیح شده‌اند که تنها استقلال را تشویق کنند و از هر گونه حاشیه جلوگیری کنند تا تبعات جنگ در فضای مجازی به سکوهای آزادی سرایت نکند.

این جنگ طی سال گذشته بین هواداران مجیدی و قلعه‌نویی در جریان بود که با رفتن سرمربی پیشین استقلال از این تیم و آمدن مظلومی  تغییر رویه داده و موافقان و مخالفان امیر را در فضای مجازی با مرزبندی‌ها و یارکشی‌ها مواجه کرده است که البته مشوقین سال گذشته استقلال که در کنار امیر قلعه نویی بودند در این میان نقش کلیدی را ایفا کردند و حالا با نزدیک شدن به مهمترین رویارویی استقلالی‌ها این دعوای زیر پوستی اوج گرفته است.  

مهر

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها