نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. مرداد 1394 - 7:50
رئیس شرکت گاز گچساران گفت: فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان به طول 22 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی 55درصد درحال اجراست.

ناصر دلفریان رئیس شرکت گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اجرای 26 کیلومتر شبکه‌گذاری پراکنده پلی‌اتیلن و فولادی و تعویض 20 عدد شیر دفنی و حوضچه‌ای را از جمله پروژه‌های امسال شرکت گازاین شهرستان برشمردو افزود: این پروژه با پیشرفت فیزیکی 88 درصد در شهرستان‌های گچساران و باشت در حال اجراست.

 

وی افزود: این پروژه از شهریور سال گذشته آغاز شده است واعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح هفت میلیارد و 753 میلیون ریال بوده و زمان اتمام آن 27 مرداد امسال پیش‌بینی شده است.

 

رئیس شرکت گاز گچساران نصب 200 انشعاب گاز در روستاهای شامبراکان، گبرستان، سرتیره، نازمکان و سید جمال‌الدین را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و اظهارکرد:اعتبار مورد نیاز برای این پروژه 589 میلیون ریال برآورد شده و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی آن نیز 60 درصد است.

 

دلفریان تصریح کرد:  نصب 180 انشعاب گاز در روستاهای مله‌برفی، امام ضامن و لیراب شهرستان باشت با میزان اعتبار 604 میلیون ریال و با پیشرفت46 درصدی در حال اجراست.

 

وی بیان کرد: فاز دوم گازرسانی به روستای باباکلان به طول 22 کیلومتر از دیگر پروژه‌های مهم این شرکت است که افزون بر 11 میلیارد و 930 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه مورد نیاز است.

 

این مسئول تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه 55 درصد است که از 13 مهرماه سال گذشته آغاز شده و در حال تکمیل است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها