نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. تير 1394 - 23:10
ابراهیم امینی گفت: چه معنی دارد که استاندار فارس سیاسی نباشد! کسی می‌تواند به عنوان استاندار در استان فارس کار کند که بابت مشکلاتی که در این ٢سال در استان پیش آمد از مردم، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت دلجویی کند!

به گزارش آفتاب جنوب،سایت شیرازه نوشت: «سید ابراهیم امینی» که در حال حاضر در بخش حقوق دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز مشغول تدریس است، این روزها فعالیت سیاسی اش بر فعالیت دانشگاهی اش می چربد و مدام در گفتگو با رسانه های اصلاح طلب در مسائل گوناگون اظهار نظر می کند یا با حضور در جلسات محفلی و خانگی اصلاح طلبان سخنرانی می کند. چند روز پیش که بحث انتخاب استاندار فارس داغ بود و بزرگان و نخبگان استان بر سیاسی نبودن استاندار و انتخاب مدیری قوی، آشنا با مدیریت در فارس و با سابقه عمرانی تاکید می کردند، ابراهیم امینی گفت: چه معنی دارد که استاندار فارس سیاسی نباشد!

 

استاد فتنه گر دانشگاه شیراز: استاندار جدید باید از اصلاح طلبان و حامیان دولت دلجویی کند!

 

او در مراسم افطاری که حزب اصلاح طلب «ندای ایرانیان» در یکی از باغ های شیراز تدارک دیده بود، پس از پخش کلیپی از سخنان سران فتنه پشت تریبون رفت و گفت: کسی می تواند به عنوان استاندار در استان فارس کار کند که بابت مشکلاتی که در این ٢سال در استان پیش آمد از مردم، اصلاح طلبان و حامیان دولت دلجویی کند! چون که آن ها سبد رأی دکتر روحانی را تشکیل داده اند. استاندار باید ضمن اجرایی کردن برنامه های روحانی در فارس، بتواند شور و نشاط سیاسی را در سال انتخابات در فارس بوجود آورد.

 

استاد فتنه گر دانشگاه شیراز: استاندار جدید باید از اصلاح طلبان و حامیان دولت دلجویی کند!



نگاهی به سوابق ابراهیم امینی چهره شاخص فتنه گران در انتخابات ریاست جمهوری سال 88  در استان فارس.



تلاش های امینی برای ورود به مجلس پنجم به جایی نرسید اما در دوره ششم مجلس به نمایندگی مردم ممسنی انتخاب شد. در این دوره مدتی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بود سپس به عضویت هیات رئیسه مجلس درآمد. پس از پایان عمر مجلس پرحاشیه ششم، در دو دوره مجلس هفتم و هشتم رد صلاحیت شد. نقش امینی در حوادث ماه‌های پایانی مجلس ششم از جمله تحصن برخی نمایندگان کاملا قابل توجه است.



بعد از دوران نمایندگی به عضویت حزب اعتماد ملی درآمد. وی همچنین با حکم رئیس دولت اصلاحات به عنوان عضو هیات پیگیری و نظارت بر اجرای قانون اساسی انتخاب شد!



اما مهمترین نقش آفرینی سیاسی امینی در انتخابات سال 88 رقم خورد. امینی از سوی کروبی به عنوان عضو کمیته حمایت از بازداشت شدگان معرفی شد. امینی در آن سال رئیس ستاد انتخاباتی کروبی در فارس هم بود و به دلایل امنیتی بازداشت شد و پس از سه ماه آزاد شد.



نسخه پیچی امینی برای دولت اعتدال در حالی صورت می گیرد که این روزها اصلاح طلبان خود را برای انتخابات آماده می کنند و بیشتر از آن چه نگران وضعیت اقتصادی استان باشند، دلواپس محقق نشدن خواسته های سیاسی و زیادی خواهانه و حداکثری خود هستند و قطعا اگر افشانی هم تن به خواسته های غیرمشروع آنها ندهد به سرنوشت احمدی دچار خواهد شد.



مقام معظم رهبری چند روز پیش در دیدار با تشکل های دانشجویی درباره استفاده از اساتید نامطمئن هشدار دادند. حضرت آیت الله خامنه ای «بکارگیری اساتید ارزشی و خودداری از استفاده از عناصر نامطمئن برای نظام و کشور و مردم» را به تشکلهای دانشجویی توصیه و خاطرنشان کردند: عناصری نظیر کسانی که در سال 88 آن حوادث را به راه انداختند و بدون هیچ منطقی با اسلامیت و جمهوریت نظام مخالفت کردند قابل اطمینان نیستند.



معلوم نیست عناصری همچون امینی که فتنه گری او بر همگان ثابت شده، تا چه زمانی باید بر سر کلاس های درس دانشجویان حاضر شود و بر علیه نظام و روحانیت جک بگوید!

 
مشرق

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها