نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. تير 1394 - 23:58
کاربران شبکه های اجتماعی با آنالیز آخرین تصاویر منتشر شده از سوی واحد اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش از اعدام قربانیان این گروه، به نتایج جالبی دست یافته اند.

به گزارش آفتاب جنوب ؛کاربران شبکه های اجتماعی با آنالیز آخرین تصاویر منتشر شده از سوی واحد اطلاع رسانی گروه تروریستی تکفیری داعش از اعدام قربانیان این گروه، به نتایج جالبی دست یافته اند. در این تصاویر یکی از اعدام شدگان در دو صحنه به دو شیوه مختلف اعدام شده است که این موضوع به لحاظ منطقی امکان پذیر نمی باشد.

 
اعدام یک نفر به دو روش توسط داعش+تصاویر
 
در یکی از این تصاویر، فرد قربانی با لباس نارنجی و ریش سفید در گوشه تصویر در داخل قفسی قرار گرفته است که داعش برای اعدام اسرای خود از طریق قراردادن آن در قعر استخر و خفه کردن اسرا تعبیه کرده بود. در تصویر دوم نیز همان فرد به نمایش درآمده است که یکی از عناصر داعش در حال نصب مواد منفجره به دور گردن وی برای اعدام به شیوه انفجار و قطع سر می باشد. بدیهی است در توحش داعش کوچکترین شبهه ای وجود ندارد اما انتشار این اسناد تردیدهای جدی در رابطه با فیلمهای منتشره اخیر از اعدام دسته جمعی گروهی از اسرای این گروه به وجود آورده است.
 
اعدام یک نفر به دو روش توسط داعش+تصاویر
 
مطالب مرتبط

دیدگاه‌ها

این دو نفر هیچ شباهتی به هم ندارند . اگر ساختگی هم باشد یعنی داعشی ها کمبود نفر دارند که از یک نفر در دو ویدئو استفاده کنند

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها