نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. تير 1394 - 9:35
رئیس میراث فرهنگی گچساران گفت: یک میلیارد ریال جهت حفظ، احیا و مرمت آثار تاریخی به حوزه میراث فرهنگی اختصاص داده شده است.

سیدهومن عنایی رئیس میراث فرهنگی گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به تخصیص اعتبارات این اداره در سال جاری گفت: در سال جدید 4 میلیارد و 930 میلیون ریال اعتبار جهت اجرای پروژه‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی اختصاص داده شد.

 

وی با بیان اینکه حوزه میراث فرهنگی و گردشگری به علت گستردگی و اهمیت آن در راستای جذب گردشگر و نقش آن در توسعه شهرستان نیازمند اعتبارات بیشتری است،افزود: 2 میلیارد و 830 میلیون‌ ریال از مجموع این اعتبار امسال برای حوزه گردشگری و ایجاد زیرساخت‌های آن، تکمیل و تجهیز اردوگاه‌های تفریحی و گردشگری شهرستان اختصاص یافته است.

 

رئیس میراث فرهنگی گچساران اظهارکرد: یک میلیارد ریال نیز جهت حفظ، احیا و مرمت آثار تاریخی به حوزه میراث فرهنگی اختصاص داده شده است.

 

عنایی با اشاره به  اختصاص 800 میلیون ریالی اعتبار برای حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سال جدید افزود:امسال 300 میلیون ریال برای حوزه صنایع‌دستی و برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتبط با آن در روستاهای این شهرستان در نظر گرفته شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها