نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. تير 1394 - 3:35
معاون باشگاه استقلال گفت: ما با سزار روی یک عدد توافق کرده بودیم اما همین که اسم این بازیکن مطرح شد 100 هزار دلار روی قیمت او رفت.

به گزارش آفتاب جنوب ،هرام امیری در خصوص اینکه برنامه‌های استقلال برای جذب بازیکنان خارجی چیست، اظهار داشت: ما یک هافبک و یک مهاجم خارجی را مدنظر داریم ولی اگر اجازه بدهید فعلاً اسمی از آنها نیاوریم چون همین موضوع برای ما دردسر می‌شود.

وی افزود: ما با بازیکنی مثل سزار صحبت کردیم و با او روی قیمت 300 هزار دلار به توافق رسیده بودیم اما آنقدر که دوستان اصرار کردند اسم این بازیکن مطرح شود 100 هزار دلار روی قیمت او رفت.

امیری تأکید کرد: برخی‌ها می‌گویند سزار به جای فلانی می‌آید یا مثلاً جانشین ادینهو را می‌خواهیم بیاوریم اما باید قبول کنیم که مطرح کردن اسامی کار ما را سخت می‌کند.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا مظلومی با مسعود شجاعی صحبت کرده یا خیر، گفت: آقای شجاعی از لحاظ فنی قابلیت‌های فراوانی دارد ولی با تمام احترامی که برای او قائل هستیم با این بازیکن صحبتی نکردیم از اینکه آقای مظلومی هم صحبتی با او انجام دادند بی‌اطلاع هستم.

وی در پایان در خصوص یعقوب کریمی هم گفت: ما تا روز سه‌شنبه به این بازیکن فرصت داده‌ایم و اگر تا آن روز این مشکل حل نشود به فکر جانشین این بازیکن خواهیم بود.
 

منبع: ورزش سه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها