نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. تير 1394 - 2:50
ضرغام زبان انگلیسی نمی‌داند و با زبان فارسی هم آشنا نیست پس شاید العین که قطعا مبلغ بالاتری نسبت به پرسپولیس به او پیشنهاد داده در اولویت باشد.
به گزارش آفتاب جنوب،داستان ضرغام اسماعیل و پرسپولیس مطابق انتظار طولانی شده و به نظر نمی‌رسد به این راحتی‌ها سرخ‌ها صاحب این مدافع چپ عراقی شوند.


پرسپولیسی‌ها تاکنون دو سه بار با مدیربرنامه‌های این بازیکن مذاکره کرده‌اند اما ضرغام همچنان قصد دارد پیشنهادهای دیگرش را سبک سنگین کرده و بهترین تصمیم را بگیرد؛ بخصوص که حالا لیگ عراق تمام شده و او با خیال راحت می‌تواند درباره آینده‌اش تصمیم‌گیری کند.



برای ضرغام 21 ساله قطعا اروپا بهترین هدف ممکن خواهد بود، بخصوص حالا که علی عدنان به اودینزه رفته و ضرغام هم دوست دارد مثل هم‌پستی‌اش در تیم ملی عراق به قاره سبز راه یابد.



جالب اینکه اخیرا پیشنهادی از ترکیه به این بازیکن رسیده و شاید ضرغام هم دوست داشته باشد مثل علی عدنان از فوتبال ترکیه به سطح اول فوتبال اروپا و لیگ‌های معتبرتر راه یابد.



البته گفته می‌شود پیشنهاد تیم ترکیه‌ای به ضرغام چندان جدی نیست و حتی اگر رسمیت پیدا کند باشگاه ترکیه‌ای پول خوبی به این بازیکن نخواهد داد. با این‌حال ضرغام یک پیشنهاد خوب از العین امارات دارد و به نظر می‌رسد جدی‌ترین رقیب پرسپولیس برای جذب این بازیکن باشد.



ضرغام زبان انگلیسی نمی‌داند و با زبان فارسی هم آشنا نیست پس شاید العین که قطعا مبلغ بالاتری نسبت به پرسپولیس به او پیشنهاد داده در اولویت باشد. همین ندانستن زبان و غربت ایران شاید کار پیوستنش به پرسپولیس را سخت کند اما نشاط اکرم هافبک میانی سابق تیم ملی عراق با او صحبت کرده و خصوصیات پرسپولیس و فوتبال ایران را برایش تشریح کرده است. 



نشاط اکرم که دوست صمیمی مدیربرنامه‌های ضرغام به حساب می‌آید تلاش دارد این بازیکن جوان را پرسپولیسی کند و به نظر می‌رسد اگر ضرغام طی یکی دو روز آینده بی‌خیال پول و همزبانی العین و مسیر پیشرفت علی عدنان شود، می‌توان امیدوار به حضور او در پرسپولیس بود.



گفتنی است پدر همسر نشاط اکرم سال گذشته مدیرعامل باشگاه الشرطه بود و به همین خاطر صدور رضایتنامه برای پرسپولیس در زمستان گذشته بسیار راحت‌تر به نظر می‌رسید. حالا پدر همسر نشاط اکرم عضو هیات‌مدیره این باشگاه است و شرایط تا حدودی تغییر کرده.



حتی برانکو هم در جریان مذاکره نشاط اکرم با ضرغام قرار گرفته و همچنان به حضور این بازیکن در پرسپولیس امیدوار است.



حالا بحث مالی مطرح می‌شود که شرایط را برای این انتقال دشوار خواهد کرد. ضرغام که از سال 2010 برای الشرطه بازی کرده همچنان با این باشگاه قرارداد دارد. قرارداد ضرغام برای فصل اخیر که منجر به نتایج خوبی هم نشد 350 هزار دلار بوده است و قطعا این رقم برای فصل تازه بیشتر هم خواهد شد اما پرسپولیس هم به جیب خودش نگاه می‌کند و حاضر نیست بیش از 350 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند.



از طرفی درهمان شروع مذاکرات، باشگاه پرسپولیس و حسین عبدی بحث مذاکره رو در رو با ضرغام اسماعیل را مطرح کردند که بنا به دلایلی نامعلوم این اتفاق رخ نداد. ظاهرا مدیربرنامه‌های ضرغام متن نامه را هم تهیه و تنظیم کرده بود اما باشگاه پرسپولیس قصد داشت بدون هیاهو و واسطه و بدون تبلیغات این بازیکن را به تهران بیاورد که موفق نشد.



به هر حال هنوز هیچ مذاکره رسمی بین پرسپولیس و الشرطه صورت نگرفته است اما از آنجایی که انتقال قرضی ضرغام هم منتفی به نظر می‌رسد تنها باید یکی دو روز دیگر هم صبر کنیم و ببینیم این مدافع چپ عراقی چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او به توصیه‌های نشاط اکرم گوش می‌دهد و بازی در پرسپولیس را انتخاب می‌کند یا به پیشنهادهای دیگرش پاسخ مثبت خواهد داد؟

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها