نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1394 - 14:39
رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:
صدور انقلاب اسلامی از دستاوردهای ارزشمند نظام در منطقه و جهان است
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت:امروز صدور انقلاب به کشورهای منطقه که همان خواسته امام راحل بود شکل گرفته است وفرهنگ مقاومت در میان کشورهای منطقه ناشی از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی اسلام ناب محمدی (ص) است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل گفت: امام راحل با درایت و هوشمندی در ماه رمضان ماه نزول قرآن و جمعه آخر آن روز قدس را نامگذاری کردند تا سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شده و کانون توجهات به سمت رژیم صهیونیستی برود.

 

وی با بیان اینکه امام راحل بر این باور بودندکه  شعارهای مرگ بر اسرائیل امت اسلام سبب مرگ تدریجی این رژیم غاصب خواهد شد،افزود:اعتقاد امام راحل بر حل مسئله فلسطین تنها از ناحیه مقاومت بود برای اینکه حل این مسئله  هیچگاه از طریق شورای امنیت و سازش وجود نداشت.

 

شفیعی با بیان اینکه امروز فرهنگ مقاومت سبب شده تا بجای شنیدن فریاد تسلیم در یمن فریاد مقاومت و ایستادگی به گوش برسد،تصریح کرد:امروز توکل به قرآن و فرهنگ مقاومت سبب شده است تا سلاح فلسطینیان از سنگ به اسلحه تبدیل شود و پاسخ حمله نظامی اسرائیل با موشک و جنگ داده می‌شود.

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستانبا اشاره به حملات ددمنشانه آل سعود به مردم مظلوم یمن اظهارکرد: عربستان پس از ناکامی در برابر انصارالله یمن  از کشورهای ایران و روسیه درخواست  میانجیگری کرده تا  جنگی که توهم چند روزه فتح آن را داشتند را به پایان برسانند.

 

شفیعیبا اشاره به اینکه صدور انقلاب اسلامی از دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی در منطقه و جهان است تصریح کرد: امروز صدور انقلاب به کشورهای منطقه که همان خواسته امام راحل بود شکل گرفته است وفرهنگ مقاومت در میان کشورهای منطقه ناشی از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی اسلام ناب محمدی (ص) است.

 

نخسه جدیدی از انقلاب اسلامی درمنطقه در حال انتشاراست

 

وی اظهارکرد: نسخه جدیدی از انقلاب اسلامی در حال انتشار است و امت واحده مسلمان نسخه جدیدی است که از انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری بوده که در آن همه مسلمانان با اتحاد مقابل دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

 

 

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه امام راحل با حضور آگاهانه مردم و رهبری مقتدرانه انقلاب اسلامی را ایجاد کرد، افزود: امام راحل به ما آموخت که با دستانی خالی، با شجاعت و ایمان می‌شود طومار دشمنان استکباری را در هم پیچید امام (ره) به ما درس مقاومت آموختند.

 

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌های مردمی و رهبری هوشمندانه و مدیریت امام راحل بود،گفت: در 22 بهمن طومار حکومت 2500 ساله شاهنشاهی در هم پیچیده شد و در 22 بهمن تحقق وعده الهی نمایان گردیدو انقلابی به وجود آمد که مردم در آن درس شجاعت و نترس بودن را آموختند.

 

شفیعی افزود: درس دیگر امام صدور انقلاب اسلامی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی ایران اسلامی بود، صدور انقلاب به کشورهایی که همه امت واحده اسلامی راتشکیل می دهند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها