نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. تير 1394 - 17:02
سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از آغاز بکار این اداره در راستای ارتقای سطح دانش علمی متخصصان داخلی خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،کمال عاشوری سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کسب علم و فناوری در جامعه کنونی، اظهار کرد: افزایش کسب علم و دانایی در جامعه مسلمانان نیز علاوه‎بر ارزش مادی و دنیوی فضیلت معنوی محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه سخنان خود از آغاز بکار اداره پژوهش و فناوری شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد و افزود: مدیریت و راهبری نیازهای پژوهشی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران نیز بزرگترین رسالت این اداره است.

 

سرپرست اداره پژوهش و فناوری شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: پیگیری نیازهای پژوهشی ادارات مختلف و بررسی پروپزال‎های دریافتی از مراکز تحقیقاتی، راهبری و مدیریت پروژه‌های پژوهشی جاری و اجرایی کردن پروژه‌های مصوب گذشته، تهیه سبد پژوهشی سال و مدیریت و راهبری پروژه‌های تحصیلات تکمیلی پژوهش و فناوری از جمله اقدامات در دستور کار این اداره است.

 

عاشوری در ادامه سخنان خود ضمن ابراز امیدواری از شروع بکار این اداره با حمایت‎های صورت گرفته از طرف مسئولان، عنوان کرد: امید است بتوان با پیشرفت و ارتقای سطح دانش فنی و بهره‌وری به  تولید بهینه  در این شرکت دست پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری سمینارهای علمی و پژوهشی مختلف با حضور کارشناسان و متخصصان مجرب در این شرکت، اذعان کرد: در راستای ارتقای سطح دانش متخصصان داخلی و ایجاد تولیدات داخلی نیز شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران اقدامات خوبی تاکنون انجام داده است.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: اداره پژوهش و فناوری از مجموعه‌ ادارات ستادی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران بوده که مستقیما زیرنظر مدیر عامل انجام وظیفه می‌کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها