نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. تير 1394 - 13:19
بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان می‌گوید با اینکه نتیجه را به لهستان واگذار کرده‌ایم ولی این باخت چرا ندارد.

به گزارش آفتاب جنوب،

غلامی: باختیم ولی چرا ندارد

 

عادل غلامی پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال درباره اینکه چرا در این بازی شکست خوردیم، اظهار داشت: باختیم ولی چرا ندارد. لهستانی‌ها قهرمان جهان هستند و خیلی خوب بازی کردند. ما هم سعی کردیم بهترین بازی‌مان را انجام دهیم اما لهستانی‌ها استثنایی بودند.

«این باخت چیزی از ارزش‌های تیم ما کم نمی‌کند»، وی با بیان این جمله ادامه داد: چند روز بود که به بازی مقابل لهستان فکر می‌کردم. متأسفانه نتیجه را واگذار کردیم اما هنوز هم شانس صعود داریم. باید منتظر بازی آمریکا و لهستان باشیم تا ببینیم در آن دو بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

مهدوی: لهستانی‌ها اَلکی قهرمان جهان نشده‌اند

مهدی مهدوی در خصوص شکست 3 بر یک تیم والیبال کشورمان مقابل لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: لهستانی‌ها با جو سالن آزادی آشنا شده بودند و همین موضوع در بازی دوم کار ما را سخت کرد. البته آنها قهرمان جهان بودند و اَلکی هم به این عنوان نرسیده‌اند.

وی درباره اینکه تیم ایران چقدر برای صعود به فینال لیگ جهانی والیبال شانس دارد، گفت: هیچ چیز معلوم نیست و ما باید منتظر بازی لهستان - آمریکا باشیم. ما شانس صعود داریم و باید مقابل روسیه کار خودمان را انجام بدهیم.

صنوبر : لهستان کم اشتباه بود

، حسن صنوبر  پس از باخت به لهستان اظهار داشت: به هر حال فشار تیم لهستان بسیار بالا بود. آن‌ها چند تغییر نسبت به بازی قبل داشتند و واقعا بی نقص بازی کردند. بازیکنان ما هم خیلی زحمت کشیدند. سعی کردیم از نقاط قوت خود استفاده کنیم اما لهستان بسیار کم اشتباه بازی کرد.

وی افزود: ما در هر بازی برای برد بازی می کنیم. ما باید هفته آینده دو بازی مقابل روسیه را ببریم و امیدوار باشیم دو بازی لهستان و آمریکا به سود ما رقم بخورد تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

دانا

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها