نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. تير 1394 - 15:10
امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفته قوه قضاییه ،تصریح کرد: شهید بهشتی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بود که در زمینه‌های مختلف ساختاری انقلاب اسلامی نقش پررنگ و فعال داشت.

به گزارش آفتاب جنوب,حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امام جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران ، با اشاره به بحث مذاکرات هسته‌ای و تحلیل‌های صورت گرفته در سطح کشور گفت: در سطح کشور دو دیدگاه وجود دارد یک دیدگاه عدم انتقاد به تیم مذاکره‌کننده و دیدگاهی دیگر انتقاد و حساسیت بر موضوع است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در این خصوص هم تیم را حمایت کرده‌اند و هم لزوم حفظ خط قرمزها و پذیرش برخی انتقادات را مطرح کرده‌اند.

 

خواجه‌زاده در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و هفته قوه قضاییه ،تصریح کرد: شهید بهشتی از شخصیت‌های برجسته انقلاب اسلامی بود که در زمینه‌های مختلف ساختاری انقلاب اسلامی نقش پررنگ و فعال داشت.

 

امام جمعه موقت گچساران افزود: حضور وی در شورای انقلاب در قوه قضاییه، عضویت وی به عنوان یکی از اعضای برجسته حزب موتلفه و تدریس زبان انگلیسی از وی شخصیتی بزرگ ساخته بود.

 

خواجه زاده در ادامه ماه رمضان را آغاز سال عبادی برشمرد و گفت:در ماه رمضان تمام کتاب‌های آسمانی پیامبران از جمله صحف، تورات، زبور، انجیل و قرآن نازل شده است.

 

امام جمعه موقت گچساران افزود: خداوند سفره‌ای گسترده در ماه رمضان پهن کرده، هیچ‌کسی این عظمت را درک نکرده اما ما این مطلب را می‌دانیم که این سفره متعلق به روزه‌داران است.

 

خواجه‌زاده بیان کرد: ماه رمضان فرصت‌های زیادی برای انسان خلق می‌کند که این فرصت انسان را برای رسیدن به راه کمال یاری می‌کند.

 

وی تقویت اراده را نخستین فرصت ماه رمضان برای انسان‌ها دانست و گفت: در ماه رمضان انسان با گذشتن از حلال‌های خداوند و امورات معمول به تقویت اراده خود می‌پردازد.

 

خواجه‌زاده برنامه‌زیری را از دیگر فرصت‌های ماه رمضان برشمرد و گفت: انجام برنامه‌ریزی در ماه رمضان به نوعی در انسان تقویت می‌شود و انسان یاد می‌گیرد چگونه برای آینده دنیا و آخرت خود برنامه‌ریزی کند.

 

امام جمعه موقت گچساران بیعت با ولایت را از دیگر فرصت‌های مهم ماه رمضان برشمرد و اظهار کرد: فرصت پیوند با ولایت در ماه رمضان از فرصت‌های این ماه است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها