نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1394 - 13:14
آکادمی فوتبال
سرپرست فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران :
راه اندازی آکادمی فوتبال در گچساران ضروری است
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران با بیان اینکه وجود آکادمی فوتبال می‌تواند پشتیبان خوبی برای تیم‌های رده بزرگسالان باشد،افزود:مسئولان گچساران باید تلاش کنند تا آکادمی فوتبال راه‌اندازی شود و زمینه رشد و توسعه فوتبال در این شهرتان را فراهم کنند.

محمدرضا یزدان‌شناس سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ایجاد آکادمی فوتبال در گچساران را ضروری دانست و گفت: این شهرستان در حوزه فوتبال استعدادها و توانایی‌های بسیار بالایی دارد و وجود آکادمی فوتبال می‌تواند به توسعه این رشته ورزشی دراین شهرستان کمک کند.

 

وی با بیان اینکه وجود آکادمی فوتبال می‌تواند به استعدادیابی و پرورش بازیکنان تیم های پایه این شهرستان کمک کند،افزود:وجود آکادمی فوتبال در این شهرستان می‌تواند به جذب، شناسایی، هدایت و تربیت بازیکنان پایه در سطح شهرستان کمک بسیاری کند.

 

یزدانشناس با اشاره به استعدادیابی و شناخت بازیکنان مستعد در راستای توسعه فوتبال این شهرستان ،تصریح کرد: برای توسعه فوتبال شهرستان باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختبار تیم‌های پایه قرار داده وتیم‌های پایه موردتوجه و عنایت بیشتری قرار گیرند.

 

وی با بیان اینکه وجود آکادمی فوتبال می‌تواند پشتیبان خوبی برای تیم‌های رده بزرگسالان باشد،افزود:مسئولان گچساران باید تلاش کنند تا آکادمی فوتبال راه‌اندازی شود و زمینه رشد و توسعه فوتبال در این شهرتان را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها