نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1394 - 12:38
رئیس امور آب گچساران گفت: پروژه آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران با پیشرفت فیزیکی 95 درصدی در عید فطر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

عارف بهگام رئیس امور آب گچساران صبح امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت: پروژه طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر (ع)این شهرستان با هدف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار در منطقه از سال 92 آغاز به کار کرده است.

 

وی با بیان اینکه این طرح افزون بر 3 هزار و 500 هکتار از اراضی مناطق این شهرستان را تحت پوشش خود قرار خواهدداد، افزود: اراضی تحت پوشش این طرح از پاکوه آغاز و روستاهای ماهور باشت، بیدزرد، سربیشه، امامزاده جعفر (ع)، خربل و سرآب‌ننیز را آبدهی می‌کند.

 

رئیس امور آب گچساران با بیان اینکه اعتبار این پروژه افزون بر 850 میلیارد ریال بوده و در حال حاضر با پیشرفت فیریکی 95 درصدی در حال انجام است ،گفت: در حال حاضر خط اصلی GRP 10 هزار متر مکعبی، خط لوله فلزی، بندنافش و کانال آب به اتمام رسیده که این پروژه عید فطر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بهگام با اشاره به اینکه در حال حاضر اکیپ فنی مشغول کابل‌کشی بوده و برق پروژه از پست برق شهرستان باشت تا رودخانه زهره که ایستگاه بوده به اتمام رسیده است،اظهارکرد: تابلوهای برق فشارهای متوسط و قوی و اندوترانس‌های مورد نیاز شرکت و پمپ‌الکتروموتورها نیز نصب شده است.

 

رئیس امورآب گچساران با بیان اینکه برق مورد نیاز پروژه 6.5 مگاوات از دشت برق شهرستان باشت با تقویت ایستگاه تأمین میشود،گفت:تخصیص آب از رودخانه زهره 44 میلیون و هشت دهم متر مکعب اخذ شده است که بهره‌برداری این طرح در اقتصاد منطقه و کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها