نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. تير 1394 - 9:28
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خبرداد؛
حضور مربیان خارجی در ورزش نفت و گاز گچساران
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران از حضور مربیان تیم های ملی هندبال و واترپلو کشور در کنار تیم های باشگاه نفت و گاز این شهرستان خبرداد.

محمد حبیبی نژاد رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از حضور مربیان تیم های ملی واترپلو و هندبال کشور در کنار تیم های باشگاه نفت و گاز این شهرستان خبردادو گفت: در مذاکرات صورت گرفته با روسای فدراسیون های واترپلو و هندبال مقرر شد برای بالابردن سطح فنی مربیان بومی مربیان خارجی تیم های ملی این رشته برای آموزش در این شهرستان حضور پیدا کنند.

 

وی با بیان اینکه اقدامات لازم از سوی فدراسیون های واترپلو و هندبال مبنی بر تشکیل هسته های استعداد یابی ورزشکاران در گچساران انجام پذیرفته است ،افزود: همچنین بررسی پرونده های انضباطی، بررسی حضور کمیته استعدادیاب فوتبال در گچساران از مهمترین بحث های مطرح شده در دیدار با رئیس سازمان لیگ بوده است.

 

حبیبی نژاد مهمترین اولویت امورورزش نفت و گاز گچساران را رسیدگی به ورزش همگانی کارکنان و همچنین ارتقاء جایگاه تیم های قهرمانی این شرکت برشمردو تصریح کرد:امکانات ورزشی نفت و گاز گچساران برای برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی همواره فراهم بوده است .

 

گفتنی است ، رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران در سفری چهار روزه به همراه کارشناسان امورورزش جهت رایزنی  با فدراسیون های ورزشی که تیم های قهرمانی باشگاه نفت و گاز این شهرستان  در آنها فعالیت می کنند به تهران عزیمت کرده بود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها