نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1394 - 12:48
قبا قربانی
مدیر کمیته امداد گچساران خبرداد؛
پرداخت کمک هزینه درمانی به مددجویان گچساران
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران از پرداخت بیش از سه میلیارد و 330 میلیون ریال کمک هزینه درمانی به مددجویان و اقشار نیازمند تحت پوشش این نهاد در این شهرستان خبر داد.

قباد قربانی رئیس کمیته امداد گچساران ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به ارائه تسهیلات به نیازمندان و مددجویان در راستای خرید، تعمیر و نوسازی مسکن، گفت: از جمله برنامه‌های مهم این نهاد در راستای دستگیری از نیازمندان، اجرای پروژه‌های عمرانی برای اقشار ضعیف و مددجویان تحت پوشش این نهاد است.

 

وی با اشاره به اقدامات کمیته امداد گچساران جهت ارائه تسهیلات لازم به مددجویان در زمینه مسکن ،افزود: در سال گذشته 4 میلیارد و 81 میلیون ریال اعتبار توسط این نهاد در سطح شهرستان جهت خرید و تعمیر مسکن به مددجویان پرداخت شد.

 

رئیس کمیته امداد گچساران با بیان اینکه اینکه علاوه‌ بر پروژه‌های عمرانی مسکن نیز احداث خانه‌های بهداشت روستایی توسط این نهاد در دستور کار قرار گرفت،افزود:در حال حاضر عملیات اجرایی دو خانه بهداشت روستایی دیگر نیز در دستور کار قرار این نهاد قرارگرفته است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در یک سال اخیر سه میلیارد و 330 میلیون ریال در حوزه درمان مددجویان هزینه شده است، تصریح کرد: از این میزان اعتبار 140 میلیون ریال اعتبار جهت خدمات متفرقه به حوزه درمان تخصیص داده شد که این میزان برای 35 مورد تقاضا هزینه شد.

 

قربانی با بیان اینکه از این میزان اعتبار نیز 630 میلیون ریال جهت کمک به تغذیه 150 کودک مشمول طرح تغذیه پرداخت شد،گفت: تاکنون492 میلیون و 780 هزار ریال جهت انجام خدمات ویژه درمانی برای مددجویان شهرستان پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد گچساران افزود: 472 مورد تقاضا در خصوص این امر در یک سال اخیر صورت گرفت که همه موارد تحت پوشش این اعتبار قرار گرفتند.

 

وی با بیان اینکه در یک سال اخیر 9 میلیون و 120 هزار ریال جهت انجام طرح‌های بهداشتی از جمله ویزیت پزشک و هزینه دارویی برای مددجویان پرداخت شده است،تصریح کرد:تاکنون یک میلیارد و 862 میلیون ریال اعتبار تامین اجتماعی جهت درمان 151 خانوار سرپرست شهری و 103 خانوار خودکفایی و اشتغال پرداخت شده است.

 

قربانی اظهارکرد: 27 مورد سرویس‌های بهداشتی با اعتبار 216 میلیون ریال در یک سال اخیر در سطح شهرستان احداث شده است.

 

وی با بیان اینکه مبلغ 16 میلیون و 100 هزار ریال جهت آموزش کلاس‌های بهداشتی در راستای ایجاد امنیت در حوزه بهداشت و درمان مددجویان هزینه شده است،گفت:آموزش‌های فوق‌الذکر در قالب 7 کلاس  ارائه شده که اعتبار هزینه شده برای هر کلاس نیز 2 میلیون و 300 هزار ریال بوده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها