نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. تير 1394 - 11:57
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از موفقیت این شرکت در تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌ بین‌المللی سيستم مدیریتی (QHSE- MS) خبر داد.

امين محمدي مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران  صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ،بابيان اينكه عمليات مميزي به عنوان يك ابزار قوي ومهم در گردآوري اطلاعات نسبت به عملكرد اثربخشي وميزان كارايي در سيستم مديريت هميشه مورد توجه است، گفت: شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران موفق به تمدید و تجدید اعتبار گواهینامه‌ بین‌المللی سيستم مدیریتی (QHSE- MS) شد.

 

وی با اشاره به ممیزی انجام شده توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه (SGS)، تصریح کرد: شرکت نفت گچساران موفق به تجدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریتی استقرار یافته شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2008، سیستم مدیریت زیست محیطی ISO14001:2004، سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای OHSAS18001:2007 و همچنین تمدید اعتبار گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ویژه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ISO/TS29001:2018، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست P FORUM:1994& HSE E شده است.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اينكه اين شركت از سال 1383 موفق به استقرار سيستم هاي مديريت QHSE- MSشده است ،گفت:از آن زمان تاكنون اين سيستم ها به طور مستمر ومطابق با ويرايش هاي جديد استاندارد هاي روز،ارتقاء ومورد باز نگري ومميزي قرار گرفته  است.

 

محمدی تمدید و دریافت این گواهینامهها را از دستاوردهای اداره سیستم‌ها و بهره‌وری شرکت نفت و گاز گچساران برشمرد و افزود: با استقراراين سیستم‌های مدیریتي ديدگاه فرآیندگرایی، نگرش سیستمی، حفاظت از محيط زیست وكاركنان نهادينه،ورضايتمندي كاركنان،مشتريان وجلب نظر طرف هاي ذينفع سرلوحه تمامي فعاليت هاي قرار گرفته است .

 

این مسئول بابيان اينكه ساليانه اهداف سازمان در جهت بهبود عملكرد سيستم هاي استقرار يافته تدوين،تصويب ،اجرايي وبه صورت ماهيانه پايش و تجزيه و تحليل مي شوند.يادآور شد:برنامه ريزي ، پیگیری، تلاش و زحمات همه همکاران سازمان به‌ویژه اداره مهندسي سیستمها و بهرهوری در این زمینه جای تقدیر و تشکر فروان دارد.

 

گفتنیاست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در گستره بخش‌هایی از استان کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس و خوزستان در زمینه نفت و گاز و مایعات گازی فعالیت دارد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها