نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 10:45
در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است از استقلال یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی را جذب کنند، عنوان کرد: جدا از این دو بازیکن ما اگر احساس کنیم بازیکنی از استقلال به کار ما می‌آید قطعاً او را جذب خواهیم کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،به نقل از تسنیم، قائم مقام باشگاه پرسپولیس تأکید کرد، در صورت نیاز حتی از تیم استقلال هم بازیکن جذب خواهد کرد.



 محمدحسین نژادفلاح در خصوص نشست‌های اخیرش با بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: جلساتی که ما با بازیکنان برگزار می‌کنیم، هیچ نشانی از اختلاف در آن دیده نمی‌شود و توافقاتی که بین ما به وجود می‌آید دوسویه است.



وی افزود: این مذاکرات بسیار خوب دنبال می‌شود و انشاءالله بتوانیم به زودی با بازیکنان و مربیان تیم تسویه حساب کنیم.



طبق خواسته‌های برانکو عمل خواهیم کرد

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو ایوانکوویچ به او لیست داده است که با بازیکنان جلسه می‌گذارد، در حالی که کریم باقری منکر این قضیه است، تصریح کرد: نشست‌های من با برانکو یک ساعت یا دو ساعت نبوده است، بلکه ما از چند ماه پیش با هم در ارتباط بودیم و خیلی خوب با تفکرات او در خصوص بازیکنان فعلی تیم و اینکه چه نفراتی مدنظرش قرار دارند، آشنا هستم. ضمن اینکه قرار نیست از طریق شخص خاصی با برانکو کانال بزنیم، بلکه با کانال‌های خودمان به لیست برانکو رسیده و طبق خواسته‌های او عمل خواهیم کرد.



با نفراتی که برانکو خواسته است مذاکره می‌کنیم

نژادفلاح در این باره ادامه داد: اطمینان داشته باشید لیست بازیکنانی که ما با آنها در حال مذاکره هستیم نفرات دلخواه برانکو هستند، در آینده خواهید دید برانکو از بازیکنانی که ما با آنها قرارداد خواهیم بست، رضایت کامل خواهد داشت.



بر مبنای تفکرات برانکو تیم را می‌بندیم

وی در خصوص این شایعه که گفته می‌شود نژادفلاح با لیست مربی دیگری پرسپولیس را می‌بندد، یادآور شد: نه، من این مسئله را به شدت تکذیب می‌کنم! ما بر مبنای تفکرات برانکو تیم را می‌بندیم. تک‌تک نفراتی که جذب می‌شوند یا قراردادشان تمدید می‌شود، براساس تفکرات برانکوست.



نه لیست خروجی تیم را اعلام می‌کنیم و نه لیست ورودی را

قائم مقام باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود هیچ یک از بازیکنان خارجی پرسپولیس حتی نفراتی که قرارداد دارند، جایی در این تیم نخواهند داشت، خاطرنشان کرد: قبلاً هم گفته‌ام ما نه لیست خروجی تیم را اعلام می‌کنیم و نه لیست ورودی را. هر موردی که باشد به خود بازیکن اعلام خواهیم کرد. در واقع خود بازیکن هست که تصمیم می‌گیرد از جمع ما جدا شود یا اینکه با چه شرایطی بماند. ما هرگز لیست خروجی تیم را اعلام نمی‌کنیم.



طارمی حتماً در پرسپولیس می‌ماند

نژادفلاح درباره اینکه آیا اجازه جدایی به مهدی طارمی را خواهند داد، گفت: طارمی حتماً در پرسپولیس خواهد ماند و اجازه نخواهیم داد که از تیم جدا شود.



وی در واکنش به این قضیه که هر سال بین مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در فصل نقل‌وانتقالات رقابت بوده است و آیا این وضعیت در فصل جاری هم وجود خواهد داشت، گفت: به هر حال این کل‌کل‌ها از جذابیت‌های فوتبال است و همیشه وجود داشته است.



بازیکنی از استقلال به کار ما بیاید، قطعاً او را جذب می‌کنیم

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است از استقلال یعقوب کریمی و میلاد فخرالدینی را جذب کنند، عنوان کرد: جدا از این دو بازیکن ما اگر احساس کنیم بازیکنی از استقلال به کار ما می‌آید قطعاً او را جذب خواهیم کرد.



موضع ما در خصوص صادقیان همان موضع قبلی است

نژادفلاح در خصوص آخرین وضعیت پیام صادقیان در پرسپولیس اظهار داشت: موضع ما در خصوص صادقیان همان موضع قبلی است. اخیراً هیچ صحبتی در مورد صادقیان با برانکو نداشته‌ایم اما او قبل از اینکه از ایران برود نظر نهایی‌اش را در مورد صادقیان اعلام کرده است.



مهم نیست که چه کسی مدیرعامل می‌شود

وی درباره اظهارنظر اخیر امیر عابدینی که گفته است، او مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خواهد شد، تصریح کرد: خوشحال می‌شوم که هر فردی که می‌تواند به پرسپولیس کمک کرده و مشکلات این تیم را حل کند، مدیریت پرسپولیس را قبول کند. مهم نیست که چه کسی مدیرعامل می‌شود بلکه مهم این است که هرکس که در رأس کار قرار دارد بتواند با حل مشکلات، هواداران را خوشحال کند.



یک مربی ایرانی دیگر به کادر فنی اضافه می‌شود

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا باز هم مربی ایرانی قرار است به کادرفنی پرسپولیس اضافه شود، گفت: ما از همان زمانی که برانکو آمد قرار شد دو دستیار ایرانی به کادرفنی اضافه شوند که البته کریم باقری پیشنهاد خودمان بود و برانکو او را تأیید کرد. چند گزینه هم به برانکو معرفی کردیم که آنها خودشان نیامدند و گزینه‌هایی هم بودند که برانکو نپذیرفت. انشاءالله گزینه‌های مناسبی را پیدا کرده و به برانکو معرفی خواهیم کرد تا اگر او پذیرفت یک مربی ایرانی دیگر به کادرش اضافه شود.



نژادفلاح در واکنش به پلمب شدن باشگاه استقلال اضافه کرد: تا آنچا که من می‌دانم این مشکل باشگاه استقلال حل شده است. به هر حال این مشکلات برای دو باشگاه بزرگ کشور وجود دارد و امیدوارم هرچه زودتر برطرف شود.



مطمئن باشید در مورد لیست تیم هماهنگی لازم با برانکو انجام شده است

وی در ادامه درباره اینکه کریم باقری تأکید کرده برانکو لیستی به باشگاه پرسپولیس نداده و مدیریت این باشگاه نیز نتوانسته اسپانسر جذب کند، خاطرنشان کرد: کریم باقری بزرگ ماست، او خودش می‌داند که چقدر به وی علاقه داریم. خود من از باقری خواهش کردم در کادرفنی پرسپولیس مشغول به کار شود و او هم پذیرفت اما اینکه ما بخواهیم از کانال کریم باقری با برانکو ارتباط برقرار کنیم، مسلماً اینطور نیست. ضمن احترامی که برای باقری قائلم باید بگویم ما از کانال‌های خودمان با وی در ارتباط هستیم. همانطور که قبلاً ارتباط ما با برانکو چنین بوده است. مطمئن باشید در مورد لیست تیم هماهنگی لازم با برانکو انجام شده است.



آوردن اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس برعهده من نیست

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس درباره جذب اسپانسر نیز اظهار داشت: جذب اسپانسر و پول آوردن به باشگاه وظیفه فعلی من نیست بلکه وزارت ورزش قرار است این کار را انجام دهد. این وظیفه به من سپرده نشده که توان آن را داشته باشم اسپانسر بیاورم یا نه، ضمن اینکه ما با یکی دو اسپانسر در ارتباط هستیم که اگر لازم شد با آنها همکاری کنیم. هم‌اکنون وظیفه‌ای در این زمینه برای من تعریف نشده است و وزارت ورزش خودش قرار است برای باشگاه پرسپولیس اسپانسر بیاورد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها