نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 2:00
در حملات متعدد موشکی عربستان سعودی به مراکز غیرنظامی و مسکونی یمن از جمله بیمارستانی در استان لحج، ۹ نفر از جمله یک دختر بچه به شهادت رسیدند.

به گزارش آفتاب جنوب,

تلویزیون المسیره اعلام کرد که ارتش یمن و کمیته ‌های مردمی در پاسخ به حملات جنگنده ‌های سعودی بیش از 33 موشک و خمپاره به موقعیت نظامی الجحفا در قلب منطقه ظهران شلیک کردند. آنها همچنین با گلوله‌ های خمپاره منطقه علیب را هدف قرار داده و سه موشک به مرکز فرماندهی بلة شلیک کردند که باعث فرار نظامیان سعودی از این مرکز شد.

همچنین ارتش یمن و کمیته‌ های مردمی با چند خمپاره موقعیت نظامی تهوقه در نجران را نیز هدف قرار دادند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوز رژیم سعودی بار دیگر مناطق مسکونی در منطقه دماج را هدف قرار دادند،‌ این حمله تنها چند ساعت بعد از انجام حملات مشابه بود که در اثر آن 8 نفر شهید شدند.

همچنین در حملات هوایی رژیم سعودی به دو منطقه بیت نعم و الغرزه در همدان یک دختر بچه یمنی به شهادت رسیده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

هواپیماهای جنگنده سعودی همچنین پنج حمله را به شهر الحوطه در استان لحج انجام دادند که در یکی از این حملات بیمارستان این شهر هدف قرار گرفت. ریاض همچنین دو حمله نیز در منطقه مران در صعده انجام دادند. جنگنده‌ های آل سعود منطقه الاشراف در مأرب را نیز سه بار هدف حملات هوایی قرار دادند.

 

منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها