نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 1:37
رييس کميسيون اصل 90 مجلس درباره شکايت رييس مجلس شوراي اسلامي از محمود احمدي نژاد گفت: هيات رييسه مجلس اين پرونده را براي رسيدگي به قوه قضاييه ارسال کرده است.

به گزارش آفتاب جنوب,

محمدعلي پورمختار روز دوشنبه درباره سرانجام شکايت لاريجاني از احمدي نژاد گفت: هيات رييسه مجلس اين پرونده را براي رسيدگي به قوه قضاييه ارسال کرده است.
 

وي درباره رسيدگي به برخي شکايات درباره انتخابات شوراي شهرها و روستاها گفت: کميسيون اصل 90 درباره پرونده هاي تخلف انتخابات شهر و روستا از جمله پرونده شهر کرج رسيدگي و استعلامات مختلف را دريافت کرده است.

وي ادامه داد: کميسيون اصل 90 نامه اي را به استانداري البرز نگاشته و تاکيد کرده است که بايد اين پرونده به شوراي حل اختلاف فرستاده شود، اما مجددا در جلسه اي که با محمدجواد کوليوند رييس هيات مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها داشتيم، مشخص شد که هيات حل اختلاف صلاحيت رسيدگي به اين موضوع را ندارد.

نماينده مردم کبودرآهنگ اظهار داشت: بنابراين قرار شد که کميسيون اصل 90 نشستي با هيات مرکزي نظارت بر انتخابات داشته باشد و در صورت لزوم، فرماندار شهرستان که رييس هيات اجرايي است در اين جلسه حضور داشته باشد تا درباره آن تعيين تکليف شود.

 

منبع: ایرنا

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها