نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 1:20
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: اجازه نمی‌دهیم با سیاسی‌کاری مربی ما را بگیرند و اگر به هدفشان برسند، کادر مدیریتی نفت دیگر در باشگاه نخواهد ماند.

به گزارش آفتاب جنوب,

منصور قنبرزاده در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها یادبود میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی، درباره قوت گرفتن احتمال جدایی علیرضا منصوریان از نفت و پیوستنش به استقلال گفت: کاری که باشگاه نفت انجام داد، این بود که نصف سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا را تبدیل به حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا کرد. در واقع کاری کردیم که سهمیه ایران از 2 سهمیه تبدیل به 4 سهمیه شود.
وی افزود: پس از این اتفاق بزرگ هجمه‌های ناجوانمردانه‌ای علیه باشگاه نفت شروع شد، آن هم در حالی که انتظار حمایت بیشتری وجود داشت. این ناجوانمردی‌ها به حدی بود که شب قبل از فینال جام حذفی دیدم در هتل محل اردوی تیم 4 یا 5 دلال به دنبال بازیکنان ما هستند و یا یکی از سایت‌های معتبر خبر از مذاکره یک باشگاه با 4 بازیکن تیم ما می‌دهد و یا 2 هفته قبل از بازی فینال جام حذفی می‌بینیم که با سرمربی ما مذاکره می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران تأکید کرد: طبق قانون نقل و انتقالات وقتی یک مربی با یک باشگاه قرارداد دارد، نباید باشگاه‌های با او مذاکره کنند. با این وجود از همه جا ما را تحت فشار می‌گذارند. مطمئن باشید از طریق مسائل و لابی‌های سیاسی نمی‌توانند روی ما تاثیرگذار باشند و با سیاسی‌کاری مربی ما را بگیرند. مطمئن باشید اگر در رسیدن به هدف خود در این خصوص موفق شوند، آن روز دیگر کادر مدیریتی باشگاه نفت در باشگاه نخواهد ماند. در حال حاضر منصوریان سرمربی تیم ما است اما شاید فردا این موضوع 50 درصد شود.

 

منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها