نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. خرداد 1394 - 1:11
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در جدیدترین اظهار نظر خود تیم فوتبال پرسپولیس را تیمی بی صاحب خوانده است.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از بانک ورزش،این برای اولین بار نیست که سعید آذری پرسپولیس را مورد یورش قرار می‌دهد. او که برای دریافت حق رشد پیام صادقیان، تا جایی که توانست سرخ های تهرانی را آزار داد، در مصاحبه ای عملکرد مدیران این تیم را مورد تمسخر قرارداده و حضور هواداران این تیم در ورزشگاه را بی تاثیر خطاب کرده بود. حالا در مصاحبه‌ای پرسپولیس را تیمی می‌داند که نه صاحب دارد، نه هیئت مدیره، نه پول؛ و گفته دلیلی ندارد بازیکنان ذوب آهن راهی این تیم شوند.

باید از سعید آذری پرسید منظورش از بی صاحب، وزارت ورزش صاحب رسمی پرسپولیس است یا هواداران این تیم که به عنوان صاحبان اصلی مطرح می‌شوند؟ شاید مدیر عامل ذوب آهن فراموش کرده مربی‌ که بر روی نیمکتش تکیه زده و برای تیم بحران زده‌ی ذوب آهن جام و سهمیه می‌گیرد یکی از پیشکسوتان و صاحبان تیمی است، که او آن را بی صاحب خطاب می‌کند.

اینکه پرسپولیس و استقلال به روزی افتاده‌اند که هر که از راه می‌رسد تازیانه‌ای بر آن‌ها می‌نوازد، ریشه اش به متولیان این دو تیم می‌رسد که پس از گذشت ۱۳روز از شروع رسمی نقل و انتقالات هنوز نتوانسته‌اند دو تیم را سروسامان دهند و برای انتخاب هیئت مدیره و اسپانسر این دو تیم امروز فردا می‌کنند. اگر فردا روزی مدیری دیگر استقلال را با همین الفاظ مورد خطاب قراردهد نباید تعجب کرد زیرا آنچه در این چند سال بر سر پرسپولیس آمده انگار قرار است در چند سال آینده بر سر رقیبشان هم هم بیاید.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها