نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. خرداد 1394 - 0:48
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد؛
پرداخت تسهیلات 7 هزار و 500 میلیاردی تکمیل مسکن مهر
معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن گفت:برای تکمیل همه واحدهای مسکن مهر که متولی آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، 7 هزار و 500 میلیارد تومان دیگر باید تسهیلات پرداخت شود.

جواد حق‌شناس عصر امروز در بازدید از بافت فرسوده شهر دوگنبدان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با بیان اینکه امسال تسهیلات خوبی برای بافت‌های فرسوده شهری در نظر گرفته شده است، از ارائه 300 هزار فقره تسهیلات در این حوزه خبر داد و گفت: : این تسهیلات برای واحدهای فرسوده شهرهای بزرگ از جمله تهران 60 میلیون تومان و برای بافت فرسوده شهرهای کوچک 40 میلیون تومان است.

 

وی افزود:در حال حاضر اینکه تسهیلات چگونه مورد استفاده قرار گیرد در دست بررسی است.

 

 

حق شناس در خصوص وضعیت واحدهای مسکن مهر که توسط بنیاد مسکن در شهرهای کوچک از دولت قبل در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در کل کشور 350 هزار واحد مسکن‌مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر دارد که از این تعداد تاکنون 291 هزار واحد را به متقاضیان تحویل داده‌ایم.

 

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پایان با بیان اینکه تاکنون برای تکمیل واحدهای مسکن مهر، 6 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: برای تکمیل همه واحدهای مسکن مهر که متولی آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، 7 هزار و 500 میلیارد تومان دیگر باید تسهیلات پرداخت شود.

 

وی با بیان اینکه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همه توان به دنبال رفع مشکلات بافت‌های فرسوده شهری و روستایی هستیم، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی بنیاد همین موضوع است که از طریق دولت و مجلس در پی رفع مشکلات این حوزه هستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها