نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. خرداد 1394 - 15:55
امام جمعه گچساران با بیان اینکه روحانیت با هر نوع شادی که دل امام زمان(عج) را به درد آورد مخالف است ودر جمعه گذشته از شرف و حیثیت مردم گچساران دفاع کردم،افزود:به هم‌استانی ها و سایر نقاط کشور اعلام می‌کنم مردم گچساران رقاصه و نوازنده نیستند، گچساران معبر شهداء ،ایثارگران و نقطه مقدسی است که نباید چنین آلوده شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته در گچساران  با اشاره به برپایی برخی از کنسرت‌ها و همایش‌ها گفت: بنده و دیگر بزرگانی که من شاگرد آنها به شمار می‌روم در سطح کشور و استان تذکراتی به این موارد داده‌ایم، نماینده ولی فقیه و امام جمعه در چهارمحال بختیاری نیز در این خصوص اعتراض کرده‌اند که چرا کنسرتی که علیه مشی اسلام و اهل بیت(ع) است، باید توسط دولت برگزار شود.

 

وی افزود: متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که در استان های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری این مشکل بیشتر از دیگر مناطق است و بارها در جلسات، دونفره، پنج نفره، شورای اداری در استان و شهرستان خدمت مسئولان خدوم عنوان کردیم که در حکومت اسلامی موازین شرعی رعایت شود.

 

امام جمعه گچساران تصریح کرد: اعلام کردیم که تلاش کنید که به جای انتقاد از عملکرد مسئولان در پشت تریبون نماز جمعه از آنها تشکر شود، تا وقت مسئولان و نماز جمعه صرف این مسائل حاشیه‌ای نشود که متأسفانه مسائل برعکس شده و گاهی انسان احساس می‌کند در احکام بوی کودتا می‌آید یعنی احکام شرعی را وارونه جلوه می دهند.

 

حجازی در ادامه اظهارکرد: مسئولان به عنوان نمایندگان حکومت اسلامی وظیفه خدمتگزاری و ترویج مسائل شرعی را دارند و خلاف انتظار است که خود مسئولان با پول بیت‌المال، مردم و جمهوری اسلامی مرتکب چنین اعمالی شوند.

 

خطیب جمعه این هفته گچساران گفت:موسیقی ،غنا ، نوازندگی و ارگی که مناسب مجلس لهو و لعب ونیز سبب غفلت انسان از خدا باشد، حرام قطعی است و این مسئله مورد تأیید علما، بزرگان و مقام معظم رهبری نیز است.

 

وی با اشاره به برگزاری جشنواره «مشک و ملار» در گچساران گفت: بعضی از مسئولان بعد از برگزاری این جشنواره طی تماس‌های تلفنی و فرستادن واسطه ؛عذرخواهی و طلب بخشش و حلالیت کردند.

ازشرف و حیثیت مردم گچساران دفاع کردم

امام جمعه گچساران با اشاره به اینکه در جمعه گذشته از شرف و حیثیت مردم گچساران دفاع کردم، اظهارکرد:به هم‌استانی ها و سایر نقاط کشور اعلام می‌کنم مردم گچساران رقاصه و نوازنده نیستند، گچساران معبر شهداءو نقطه مقدسی است که نباید چنین آلوده شود.

 

حجازی با بیان اینکه مسئولان عنوان کردند که نمی‌توانستیم شرکت نکنیم زیرا امنیت شغلی نداریم و امکان عزل ما وجود داردافزود: سایت‌ها نیز عکس‌ها و مطالب این افراد را منتشر کرده‌اند و نیازی به اعلام اسامی آن افراد در تریبون نماز جمعه وجود ندارد.

 

خطیب جمعه گچساران با بیان اینکه روحانیت با هر نوع شادی که دل امام زمان(عج) را به درد آورد مخالف است،تصریح کرد:مسئولان نظام اسلامی باید متدین بوده و اهل رعایت حلال و حرام باشند و رشد آبروی عشایر را در نظر بگیرند.

 

وی بیان کرد: با بیان اینکه آبروی عشایر تنها نوازندگی نیست و عشایر آبروی این مملکت هستند و باید با حرمت کامل مورد توجه قرار گیرند.

 

امام جمعه گچساران در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در گچساران با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان گفت: شیعیان، مؤمنان، مسلمانان و مظلومان در بعضی کشورها مورد  ظلم و ستم قرار گرفته‌اند و زنان و کودکان بی‌گناهی زیر آتش در حال فریاد زدن  و کمک از امام عصر(عج) هستند.

 

حجازی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) روز جوان افزود: کشور ایران اسلامی کشوری جوان بوده که باید توجه به نسل جوان مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

 

حجازی درادامه با بیان اینکه بهای سنگینی برای شکل‌گیری این انقلاب اسلامی پرداخت شد،افزود: تبعید 15 ساله امام راحل (ره)، ترور و به شهادت رسیدن شخصیت‌های بزرگ این مملکت، زندانی شدن بزرگترین شخصیت‌های نظام و شهید شدن صدها هزار انسان شریف و بهترین فرزندان ملت در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس گواه این مدعا است.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

آقای امام جمعه این ره که میروی به ترکستان است.....لعنت خدا به هر چی افراط و افراطیه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها