نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1394 - 14:50
استفاده از اهرم ادارات برای صعود و رسیدن به کرسی مجلس در سالی که گذشت مملو از تحرکات سیاسی جناحی در زمین بازی ادارات این شهرستان بود که کافی است آرشیو جلسات را ورق زده و بعد قضاوت شود.

به گزارش آفتاب جنوب،درحکومت علوی از مولفه های مهم آن عدالت است . با مطالعه تاریخ صدر اسلام ،درحکومت علوی و سیاستهایی که حضرت امیر المومنین علی (ع) در مقاطع مختلف بکار گرفته ، بخوبی بیانگر این موضوع است که تنها چیزی که هیچ موقع و هرگز حضرت با آن تسامح و مماشات نکرد واز این بابت هم حوادث و ناملایمات سیاسی را به جان خرید و سرانجام جان خویش را برای آن ایثار کرد . اصرار بر اجرای عدالت بود که یقینا به تاسی از این پیام مولی علی (ع)هم کارگزاران نظام اسلامی و هم امت باید وفادار به این اصل باشند و باشیم .پس عدالت می تواند مطالبه و خواست مردم از مسئولین حکومت اسلامی باشد .

عدالت در موضوعات مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و غیر… انتظاری است از مدیران که بعنوان سکاندار مردمان این دیاردرسر لوحه کار خود قرار دهند . لذا رعایت عدالت درامورات محوله مسئولین این شهرستان با هر سلیقه ای ، موجب اعتماد سایر جریانات سیاسی همسو وغیر همسو می شود مهمتر اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نامگذاری شده معمولا مسئولین محترم می بایست با کسب اعتماد مردم برای حصول به این مهم قدم بردارند  که یقینا رضایت خداوند هم قدم ، برداشتن در این مسیر است.

 
در حوزه سیاسی این شهرستان با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته ایم اشاراتی به اعمال مدیریت مدیران دولت تدبیر و امید در این شهرستان می شود . باشد که پاسخ آنها به قلم زنی معیوب حقیر، منتهی به شفاف سازی وتبلیغی به پاس زحمات مدیران این دیار گردد.در غیر این صورت تلقی به مثل معروف یک بام و دو هوا ست .

فرماندارمحترم گچساران در جلسه شورای اداری با اشاره به اینکه مجوز برگزاری هرگونه جلسات ،همایش و….بر عهده فرماندار است عنوان کرد: اداره جات به هیچ عنوان حق تهیه مکان برای اجرای متینگ های سیاسی را ندارند و در صورت مشاهده با آنان برخورد جدی و قانونی می شود. باتوجه به اینکه حدود ۲۰ روز پیش جلسه ای در سالن مدرسه شاهدگچساران با مشخصه و جنس جلساتی که فرماندار محترم متذکر شدند و همه برآنچه که در این جلسه گذشت واقفند که واقعیت امر زیبنده مردم بصیر گچساران نبود برگزار گردید و کسانی هم که در آینده در برگزاری انتخابات از نفرات موثر و بی طرف باید باشند بصورت فعال حضور داشتند. که در تصاویر را در سایتها مشاهده فرمودید .

سئوال اینجاست آیا برخورد شد ؟ یا اینکه دوستی ها و هم حزبی بودن مانع از اجرای عدالت شد ؟
حالا جلسه استانی تحت عنوان اصلاح طلبان در مرکز استان در سالن ….. بماند . به مرکز استان رفتن به منزله پا از گلیم خود خارج کردن است . حتما خلاف نبوده . یا اینکه بمانند مورد فوق الذکر برخورد شده است؟

همایش حزب مردم سالاری و اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد، پنجشنبه، دهم اردیبهشت ماه، رأس ساعت ۱۶، در دبیرستان پسرانه شاهد واقع در کوی شهید مطهری شهر گچساران با سخنرانی دکتر تاجگردون و دکتر کواکبیان و با حضور همه اعضا و اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد. بدینوسیله از همه علاقه مندان برای شرکت در این همایش، دعوت به عمل می آید . "دبیرخانه حزب مردم سالاری استان"

البته استفاده از اهرم ادارات برای صعود و رسیدن به کرسی مجلس صرفا این مورد بالا یا جشن مشک و ملار که عوامل دفتر نماینده در ادارات فعال بودند یا نشست سران قبایل که اختلاطی از مسائل سیاسی و امنیتی بی نتیجه یا جشن غدیرتوسط دفتر نماینده بامشارکت ادارات و نهادها یا مراسم نمادین استقبال از محرم و مراسم مشترک نماینده ونفت به بهانه تجلیل از انقلابیون نبوده در سالی که گذشت مملو بود از اینگونه تحرکات سیاسی جناحی در زمین بازی ادارات ،کافی است آرشیو جلسات را ورق زده و بعد قضاوت شود.

به نظر می رسدکه توصیه و تهدید فرماندار محترم برای رضایت اذهان عمومی است که بواسطه چنین مراسماتی جریحه دار شده ودر تلاشند تا در آستانه انتخابات بازسازی شده و اقبال جریان منتسب به دولت نزد مردم حفظ شود یا چیزی به سمع مبارکشان وصول شده که رقیب قصد تحرک دارد که در وضعیت اول دیر عمل شده ودر وضعیت دوم هم به دور از عدالت است ، که دیگران را در تنگنا قرار دادن و جریان نزدیک به خود را مساعدت کردن باشد.

محمد رمضانی

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها