نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. ارديبهشت 1394 - 12:20
شهردار لمزان از احداث چهار پل در شهر لمزان با مبلغی بیش از دومیلیارد ریال خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب,

به نقل از مروارید نیوز ” اسفندمر شهردار لمزان گفت : سال ۹۴ علی رغم اینکه اعتبار چندانی به حساب شهرداری لمزان واریز نشده است اما شهرداری لمزان جهت بهبود عبور و مرور شهری و توسعه ی معابر شهر احداث ۴ پل را در پیشنهادات خود به شورا گنجاند .

این چهار پل شامل : پل دالی بشیر – پل لوله ای جلو خانه بتن – دو پل لوله ای در محله ی خی که منازل مسکونی را به هم متصل می کند می باشد .

وی اظهار کرد  : درحال حاضر عملیات اجرائی دو پل آغاز شده است و ۵۰ درصد آن اجرائی شده است .

شهردار لمزان در ادامه افزود : پل بشیر که میتواند طول بولوار وسط  شهر را از سمت روستای کونه به ۳۰۰ متر افزایش دهد از دو طرف پل فعلی ۱۵ متر تعریض خواهد شد و عرض پل بشیر در مجموع به ۴۰ متر خواهد رسید که در نوع خودش قابل توجه خواهد بود .

این مقام مسئول اضافه کرد : براساس نقشه برداری صورت گرفته ادامه ی بولوار خلیج فارس در دو باند ۱۲متری و و بولوار ۵ متری و پیاده رو ۵ متری در هر دو طرف پیش بینی شده است و با طراحی یک میدان شهری در ورودی شهر و خروج خیابان کمربندی و محله ی بردستان می تواند تغییرات مثبتی را در ابتدای شهر ایجاد نماید .

اسفندمر  بیان نمود : در طول ۳۰۰متر ورودی یک پل دیگر هم که لوله ای میباشد از دو طرف تعریض و احداث خواهد شد که مسیر آب برکه ها و زمین های کشاورزی مردم می باشد .

وی ادامه داد : همچنین دو پل لوله ای دیگر در محله ی خی احداث خواهد شد که مورد درخواست اهالی این محله بوده است . این دوپل باعث تسهیل در تردد مردم بین دو خور بزرگ خواهد بود که در حال حاضر در زمان بارندگی مسدود و در زمان غیر بارندگی ناهموار می باشد بطوریکه تردد ماشین بسیار سخت می باشد.

شهردار لمزان در پایان گفت : امیدواریم در سه ماهه ی اول ۹۴ عملیات اجرائی این ۴ پل به اتمام برسد و مورد استفاده ی مردم خوب لمزان قرار بگیرد.

گفتنی است : مبلغ هزینه ی این پروژه ها را حدود دو میلیارد ریال براورد شده است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها