نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. ارديبهشت 1394 - 21:19
فرمانده بسیج عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش بسیج عشایر در تحقق شعارهای مختلف سال همچون اتحاد و انسجام ملی، اقتصاد مقاومتی، همدلی و همزبانی و .... بدون شک نقش غیر قابل انکاری بوده و هست.

به گزارش آفتاب جنوب,به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، علی ستوده نیا، فرمانده بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار بسیج عشایر یاسوج گفت: فرمان تشکیل بسیج در سال 1358 با اهداف چندگانه ای صادر شد از جمله این اهداف ایجاد آمادگی دفاعی در مردم، تقویت بازدارندگی، حفظ و گسترش مشارکت مردمی در دفاع و امنیت بود.

 

برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی و حفظ کیان نظام در مرزها تشکیل بسیج عشایری ضروری بود

وی افزود: با توجه به ساختارهای قومیتی عشایر در مناطق مختلف کشور و نیازهای عمومی و خاص آنان و مشمولیت عشایر در اهداف بسیج برای جلوگیری از نفوذ فرهنگ غربی، حفظ کیان نظام در مرزها، حفظ پایگاه خانواده و نظام اجتماعی عشایر و برخورداری از مواهب فرهنگی و اجتماعی همسان با سایر اقشار از جمله امنیت، امور انتظامی و خدمات حمایتی دیگر در تشکیل بسیج عشایری ضروری بود.

 

ولایت فقیه مطلقه، دشمن شناسی و بصیرت دو شاخصه مهم بسیج عشایری

فرمانده بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: از زمان تشیکل بسیج عشایری تاکنون عشایر غیور با تبعیت محض از ولایت فقیه مطلقه، دشمن شناسی و بصیرت که دو شاخصه اصلی و مهم عشایر به شمار می‌رود به خوبی ایفای نقش نموده و همچنان آماده جانفشانی در راه انقلاب عظیم اسلامی و دستاوردهای گرانبهای آن هستند.

 

نقش بسیج عشایر در تحقق شعار سال غیرقابل انکار است

ستوده نیا افزود :نقش بسیج عشایر در تحقق شعارهای مختلف سال اتحاد و انسجام ملی، اقتصاد مقاومتی، همدلی و همزبانی و .... بدون شک نقش غیر قابل انکاری بوده و هست، ذکر این نکته مهم ضروری است که عشایر در جهت اجرایی کردن فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب به احزاب و جریانات فکری دل نبسته و منتظر دستور کسی نمانده و نمی ماند.

 

ویژگیهای عشایر همان ویژگی حزب الله است

ستوده نیا در ادامه اظهار داشت: ویژگیهای عشایر همان ویژگی حزب الله است که در قرآن به دو ویژگی دشمن شناسی و ولی شناسی اشاره شده  و این بار نیز با توسل به خدای یگانه و دو ویژگی فوق یعنی دشمن شناسی و ولی شناسی به تبعیت از ولی زمان آنان آماده مبارزه و برخورد با دشمنان اسلام از جمله آل سقوط و آل یهود هستند.

 

وی در ادامه یادآور شد: در روز 29 اردیبهشت روز بسیج عشایر برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برگزاری نمایشگاه فرهنگی، سخنرانی، تجلیل از خانواده‌های 2 شهید عشایر و معرفی حوزه و پایگاه نمونه عشایری برگزار خواهد شد.

 

فرمانده بسیج عشایری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اعلام حمایت از مسلمانان یمن و محکوم نمودن اقدامات آل سعود با قرائت بیانیه یکی دیگر از برنامه‌های این روز است.

 

انتهای پیام/خ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها