نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. فروردين 1394 - 19:29
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران:
اولین یادواره شهدای هسته ای در گچساران برگزار می شود
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران از برگزاری اولین یادواره شهدای هسته ای با محوریت شهید مصطفی احمدی روشن در این شهرستان خبر داد.

سید صادق بامزد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران عصرامروز در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ضمن اعلام این خبر گفت: این یادواره عصر سه شنبه اول اردیبهشت ماه امسال از ساعت 17 در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه حجت الاسلام امیر رسول پور از اعضای گروه تفحص سیره شهدای کشور سخنران ویژه این یادواره است ،افزود: مداحی حاج رضا نبوی مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و نیز قرائت میثاق نامه از دیگر برنامه های این مراسم معنوی است.

 

بامزد در خصوص اهداف برگزاری اولین یادواره شهدای هسته ای در این شهرستان تصریح کرد: این یادواره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدای هسته ای است که با تلاش های علمی خود برای کشور عزیز مان افتخار آفرینی کردند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران با بیان اینکه پیشرفت های کشور در بخش ها و زمینه های مختلف حاصل خون شهداست، افزود:هدف استکبار جهانی از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از الگو شدن کشورمان در میان کشورهای اسلامی و جهان و همچنین دست نیافتن به استقلال علمی بود.

 

وی با اشاره به اینکه  دانشجویان و بسیج دانشجویی یکی از رسالت های مهم خود را پاسداری از یاد و خاطره شهدا می داند،خاطرنشان کرد: افتخار دانشجویان پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب در عرصه های مختلف است وامیدواریم با برگزاری یادواره شهدای هسته ای بتوانیم به رسالت خود در پیمودن راه ولایت اهتمام ورزیم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام مطالب این وبلاگ با هدف تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) میباشد http://twelfthimam72.blog.ir http://twelfthimam72.blogfa.com لطفا حمایت کنید با تشکر

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها