نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1394 - 16:42
ملکوتی
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران خبرداد؛
آمادگی 8 مسجد گچساران جهت برگزاری آیین اعتکاف
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران از آمادگی 8 مسجد جهت برگزاری آیین اعتکاف در این شهرستان خبرداد.

سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس تبلیغات اسلامی گچساران پیش از ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به فرارسیدن ماه رجب از آمادگی 8 مسجد این شهرستان جهت برگزاری آیین اعتکاف خبردادو گفت:از این تعداد مساجد با توجه به استقبال زیاد بانوان نیز تعداد 7 مسجد برای بانوان و یک مسجد نیز ویژه آقایان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به آمادگی مساجد جهت میزبانی از یک هزار نفر معتکف در گچساران، افزود: مسجد امام صادق (ع)، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مسجد امام حسین (ع)، مسجد امام سجاد(ع)، مسجد امام حسن مجتبی (ع)، مسجد فاطمه زهرا (س)،  مسجد شهیدان و مسجد موسی ابن جعفر(ع) در ایام‌البیض نیز پذیرای معتکفین هستند.

 

این مسئول با اشاره به زمان ثبت‌نام در آیین اعتکاف ،اظهارکرد: ثبت‌ نام امسال به صورت مسجد‌محور و محله‌محور خواهد بودو آغاز نامنویسی از یکم اردیبهشت امسال خواهد بود.

 

ملکوتی در پایان با اشاره به اینکه در سال گذشته 887 نفر از مردم مومن این شهرستان در آیین معنوی اعتکاف شرکت کردند، خاطرنشان کرد: اجرای برنامههای دینی و معنوی از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی برای معتکفین و استقرار مبلغان دینی جهت اجرای احکام الهی نماز و احکام شرعی در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی در ایام‌البیض است.

 

وی تصریح کرد:اجرای برنامه معنوی اعتکاف در ماه فیوضات و رحمت رجب و قرار دادن مردم در این فضای معنوی مختص به اداره تبلیغات اسلامی و مراکز برگزارکننده این آیین معنوی نبوده بلکه همه مسئولان باید در برگزاری هرچه بهتر این آیین تلاش کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها