نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. اسفند 1393 - 19:57
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمدتعدادنزاع‌های فردی وجمعی صورت گرفته دراستان را6هزارو196مورد برشمرد و گفت:شهرستان بویراحمد با داشتن 60 درصد نزاع‌ها دارای بیشترین آمار نزاع در استان است.

به گزارش آفتاب جنوب، سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جلسه شورای ذات البین کهگیلویه و بویراحمد که در گچساران برگزارشد، با بیان اینکه امسال 11 مورد قتل در استان صورت گرفته است،گفت:امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته  که 12 مورد قتل صورت گرفته است ،کاهش 8درصدی را شاهد بوده ایم.

 

وی افزود:از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و 800 مورد نزاع فردی در این استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش همراه بوده است.

 

غلامزاده با اشاره به افزایش نزاع‌های جمعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد این نوع نزاع در استان را 396 مورد برشمرد و تصریح کرد:شهرستان بویراحمد با داشتن 60 درصد نزاع‌ها دارای بیشترین آمار نزاع در استان است.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون شهرستان بویراحمد، چرام، کهگیلویه و دنا بیشترین فراوانی نزاع  جمعی را در استان داشته‌اند.

 

غلامزاده با بیان اینکه نزاع های فردی و جمعی جلوه‌ای از ناامنی است، تاکید کرد: باید کارگروه‌های در راستای سرو سامان بخشیدن به نزاع‌ها قبل از وقوع هر اتفاق ناگواری تشکیل گردد

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با رسلام وخسته نباشید خدمت سبزقامتان نیروی انتظامی خبری از قتل دختری که در یاسوج به صورت وحشیانه به قتل رسید درج نکردید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها