نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. بهمن 1393 - 19:32
حرم مطهر بی بی حکیمه(س) در گچساران
به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) صورت می‌گیرد
کاروان بزرگ پیاده‌روی از گچساران تا حرم بی‌بی حکیمه (س)
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از برگزاری کاروان بزرگ پیاده‌روی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)از بوستان شهدای گمنام تا امامزاده بی‌بی حکیمه(س) این شهرستان خبر داد.

فرزین بهمنی آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،از کاروان بزرگ پیاده روی گچساران تا حرم بی بی حکیمه (س) دردوم فروردین سال آینده خبر دادو گفت: در این کاروان پیاده‌روی 150 نفر از محل بوستان شهدای گمنام گچساران به سمت حرم بی‌بی حکیمه (س) حرکت خواهند کرد.

 

 وی افزود:این کاروان در چهارم فروردین سال آینده برای برگزاری مراسم شهادت یاس نبوی به محل امامزاده بی‌بی حکیمه (س) مشرف می‌شوند.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران درادامه با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری اظهار کرد: در این طرح خیمه‌های معرفت همراه با ایستگاه‌های سرگرمی و بازی کودکان همچنین غرفه‌های پاسخ به سئوالات شرعی و گفتمان دینی برگزار می‌شود.

 

بهمنی آزاد اظهار کرد:طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه جاری تا 15 فروردین سال آینده با حضور 9 روحانی پیش‌بینی شده است.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران از برگزاری سفره هفت‌سین فاطمی در محل امامزاده بی‌بی حکیمه (س) خبر داد و گفت: این طرح همزمان با آغاز سال نوی جدید برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مراسم یاس نبوی خبر داد و بیان کرد: این برنامه از دوم فروردین 94 به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

 

بهمنی آزاد گفت:علاقمندان به شرکت در کاروان بزرگ پیادروی جهت ثبت نام می توانند به پایگاه های مقاومت بسیج مساجد مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها