نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. بهمن 1393 - 17:33
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران به مناسبت یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب ،در این بیانیه آمده است.

 

بسمه تعالی

 

حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار بدهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است (امام خمینی (ره).

 

«والفجر و لیالٍ عشر».  یوم الله 22 بهمن روز پیروزی مستضعفین برمستکبرین است،روزی که ملت همیشه سربلند ایران اسلامی شعار هیهات منّ الذلّه سر داد و اعلام داشت که همیشه پیرو خون سرخ ابا عبدالله الحسین(ع) خواهد بود. 22 بهمن 57  به وقوع پیوست که ایران اسلامی روی پای خود بایستد نه اینکه زیر پای سلطه ابر قدرت ها و زورگویان له شود ومثل اینکه بعضی ها این اصل را فراموش کرده اند و به دنبال سازش با شیطان بزرگ هستند. امروز در آستانه 22 بهمن ماه 1393 نه تنها شوروحرارت مردم و ارادت آنان به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه کم نشده بلکه بیشتر هم شده و نمایانگر آن، حضور پر شور مردم در یوم الله 9 دی ماه 1388 بود و قطعاً ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی باحضور پرشورخود در 22 بهمن، به کسانی که به دنبال رفراندوم بودند جواب کوبنده ای خواهند داد و به اثبات خواهند رساند که این حرکت، خود یک رفراندوم هست.

 

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گچساران، ضمن ثابت قدم بودن بر خطّ بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی،امام خمینی رحمت الله علیهِ با هویت!نه امامِ منهای خطّ امام که برخی جریانها خواستارآن هستند! وتجدید میثاق با نائب برحقّ امام زمان(عج) حضرت امام خامنه ای (حفظه الله لَنا) و عرض درود و سلام به شهدای انقلاب اسلامی از زمان پیروزی اش تا به امروز که درخت طیبه انقلاب هنوز هم با خون آنان آبیاری می شود، در آستانه 22 بهمن 1393 با گرامیداشت دهه فجر و دعوت از همه اقشار برای حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن  ماه امسال اعلام می دارد:

 

  1. اقدام شجاعانه اخیر دستگاه قضاء مبنی بر محکوم کردن مفسدان اقتصادی، کاری بسیار ارزشمند بوده وهمچون اقشار مختلف مردم ضمن حمایت از دستگاه قضاء خواستار آنیم که نسبت به پرونده های بزرگتر همچون فتنه گران و مفسدین اقتصادی دیگر همچون آقا زاده معروف که پشتشان به خانواده خود گرم هست هر چه سریع تر اقدامات لازم صورت گیرد و بدون در نظر گرفتن فشارها عدالت را رعایت کنند.
  2.  
  3.  ما اقدام بی شرمانه نشریه شارلی ابدو در توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم می کنیم و انتظار ما از دستگاه دیپلماسی برخورد با این موضوع بود، امّا متاسفانه دستگاه دیپلماسی این بار اقدام دیگری انجام دادند که تأسف همگان را دربر داشت، در حالی که نخست وزیر کشور فرانسه رسماً از نشریه هتاک حمایت کرده بود، سفر آقای ظریف به این کشور چه ضرورتی داشت؟! و ما امیدواریم این اقدام دستگاه دیپلماسی مُهر تأییدی بر سخنان وزیر فرانسه نباشد – همچنین اقدام خارج از عرف آنان در پیاده روی با وزیر خارجه شیطان بزرگ(آمریکا) خود علامت سؤال و تعجّبی برای همگان ایجاد کرد.
  4.  
  5. مردم ایران اسلامی انقلاب  کردند تا دیگر شاهد حرام کردنِ حلال و حلال کردنِ حرام خداوند نباشند، اما متأسفانه اقدام غیر فرهنگی و غیر اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در صدور مجوز به خوانندگی زنان باعث گردید که بار دیگر شاهد حلال کردن حرام خداوند باشیم.نباید اجازه دهیم برخی ها اهداف امام(ره) و انقلاب را به بیراهه بکشانند و عزت زنان جامعه را به بازی بگیرند و همین جا این عمل غیر ارزشی و غیر اسلامی وزارت ارشاد را محکوم کرده و خواستار آن هستیم که هر چه سریع تر اقدامات لازم در خصوص لغو این مجوزها و اینگونه مسائل صورت گیرد، چرا که یکی از اهداف امام روح الله (ره) از انقلاب اسلامی، تکریم زن و مقام زن در جامعه است.
  6.  
  7. واضح است ما ضمن حمایت از دولت محترم انتقاداتی به عملکرد دولت و وزارت خانه ها داریم، و در همین جا اعلام میکنیم تا زمانی که قشر فهیم دانشجو در صحنه هست به کسانی که با مطرح کردن مذاکره با شیطان بزرگ به دنبال از بین بردن هویت مقاومت هستند اجازه نخواهد داد به اهداف شوم خود برسند.
  8.  
  9. ودر آخر، بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد مقدّس همچون قطره ی کوچکی از دریای خروشان ملّت ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال مانند سالهای گذشته مشت محکمی بر دهان آمریکای خونخوار وانگلیس(روباه پیر) و سگ نگهبانشان در منطقه، رژیم نحس و نجس وحرام زاده صهیونیستی(اسرائیل) خواهد زد و همچنین به فتنه گران یا همان مواجب بگیران داخلی آنان اعلام خواهیم کرد که نه تنها مشکلات اقتصادی و مانع تراشی های شما بر سر راه این نظام، ما را ازاین حرکت الهی نا امید و دلسرد نکرده بلکه همت ما را قوی ترخواهد کرد.
  10.  

«ان شاءالله وَالسلام علی مَنِ تبع الهدی»

 

انتهای پیام/م

 

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها