نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. بهمن 1393 - 17:28
کانون بسیج مهندسین ناحیه مقاومت گچساران به مناسبت 22 بهمن واعلام حظور باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،در این بیانیه آمده است.

بسمه تعالی

پس از گذشت سی وشش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357، امروز بیش از هر زمان دیگری آثار و برکات نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای ایران و تأثیر گذاری شگرف آن در وضعیت ها و موقعیت های راهبردی منطقه ـ و بلکه ماورای آن ـ آشکار شده است وافول تدریجی قدرت های استکباری و سلطه گر و بر هم خوردن موازنه قدرت به نفع جهان اسلام و سر بر آوردن ملت های مستقل و حق طلب در عرصه تعیین سرنوشت خود ،از پیامدها و رهاوردهای این انقلاب عظیم الهی است، وبه رغم کینه ورزی‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی، ملت ایران به الگویی فاخر و جامع برای ملل و جوامعی که پای در عرصه مقاومت و ایستادگی برابر نظام‌های ظالم و دیکتاتور گذارده‌اند، تبدیل شده است.

 

 آری 22بهمن، یوم الله ملت آزاد و سرافراز ایران است و اکنون ماییم و انقلاب اسلامی که یادگار امام راحل است؛ ماییم و رهبر فرزانه‌ای که به خلوص، درایت، و صلابت شان می بالیم؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ ماییم و سردمداران کفر و الحادوسرسپردگی برخی سران دولتهای عربی واسلام نمایان تکفیری وداعش ؛ ماییم و نسلی نخبه که آماج فتنه‌هاست؛ ماییم و هجوم نرم فرهنگی در جبهه‌های متعدد.

 

اما ماییم و میراث‌داری این انقلاب عظیم؛ راسخ و استوار، وفادار، و متعهد؛ نه بیم شکست داریم، نه خوف پیروزی دشمن، و نه ترس بر جای ماندن کوله‌بار رسالت‌ها. این بار نیز خواهیم آمد وبا حضور یکپارچه خود زنده بودن وطراوت انقلاب اسلامی وبصیرت ، هوشمندی، دشمن شناسی، ولایت مداری و ولایت پذیری ملت ایران را اثبات نموده و باز هم پازل مهندسی شده اتاق های فکر غربی ـ صهیونیستی علیه انقلاب و نظام اسلامی را بر هم می ریزیم.

 

بسیج مهندسین شهرستان گچساران، ضمن بيعت مجدد با ولي فقيه فرزانه خويش به پاس شکر گذاری از عنايات الهي در حفظ و تداوم اين انقلاب عزيز ،همگان را به شرکت در راه پيمايي دشمن شکن 22 بهمن دعوت و خود نيز در صفوف به هم فشرده آن شرکت وفریادهای "لبیک یا رسول الله" ،"مرگ بر آمریکا واسرائیل"و"هیهات منا الذله" را سر خواهیم داد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها