نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. بهمن 1393 - 18:33
رئیس ستاد دهه فجر گچساران از برگزاری بیش از 57 برنامه فرهنگی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب،یدالله مرادی رئیس ستاد دهه فجر گچساران عصر امروزدر جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،با اشاره به ویژه برنامه های دهه فجر در گچساران،گفت:در این راستا کمیتهها به صورت تخصصی مشخص شده و هر کمیته مشغول برنامه‌ریزی برنامههای اجرایی خود با محوریت چهار موضوع نشاط بخشی، مردمی بودن، جوان‌گرایی و صرفه‌جویی  در این ایام مبارک هستند.

 

وی از برگزاری 57 ویژه برنامه فرهنگی در قالب برنامههای اجتماعی، آموزشی و سیاسی در دهه فجر امسال در گچساران خبر داد و افزود: برگزاری همایش بزرگ خانواده، برگزاری رژه موتوری در 12 بهمن‌ماه، تجمع بزرگ ایثارگران و خانواده شهداء، نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، همایش بزرگ قرآنی، غبارروبی گلزار مطهرشهداء، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی مختلف در سطح شهر و روستاها و برگزاری یادواره 7 شهید انقلاب در روز 19 بهمن‌ماه از جمله برنامه های دهه فجر در گچساران است.

 

مرادی تصریح کرد:برپایی جشن انقلاب ویژه کودک و نوجوان ،گلاب‌پاشی قبور شهداء توسط کودکان پیش دبستانی،برپایی نمایشگاه نقاشی کودک در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های انقلاب  از دیگر برنامه های دهه فجر در این شهرستان است.

 

رئیس ستاد دهه فجر گچساران اظهار کرد:از دیگر برنامه‌های جالب و ابتکاری این دهه، برگزاری سه نمایش خیابانی توسط هنرمندان شهرستان در سه محله محروم شهر از جمله رادک، لبنان و محله سادات است.

 

مرادی بیان کرد: برگزاری همایش بزرگ رسانه و گفتمان انقلاب اسلامی جهت ترویج نقش و تاثیر رسانه اعم از شنیداری، دیداری و نوشتاری در دانشگاه آزاد اسلامی به علت برخی هماهنگی‌های صورت گرفته در 29 بهمن برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها