نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 10:41
فرماندار گچساران از افتتاح پارک جنگلی گچساران در دهه فجر امسال خبرداد.

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جوب،با اشاه به دو طرح عمرانی تفریحی پارک جنگلی و پارک کوهستان این شهرستان، اظهار کرد: احداث پارک کوهستان دوگنبدان در سال 92 شروع شده و فاز اول آن در 30 هکتار از هتل پاسارگاد تا بیمارستان تامین اجتماعی جهت انجام کارهای فرهنگی آغاز به کار کرده است.

 

وی افزود: 4 هکتار از مساحت پارک جهت احداث نمایشگاه ویژه ایام عید و دیگر مناسبت‌ها و استفاده جهت پارکینگ عمومی مردم در دیگر روزهای سال پیش‌بینی شده است.

 

رحیمی گفت: در قسمت دیگری از پارک کوهستان این شهرستان مساحتی به ظرفیت 20 هزارنفر جهت احداث سالن آمفی تئاترخاک‌برداری و چمن‌کاری شده است.

 

فرماندار گچساران فضای فراهم شده جهت احداث سالن آمفی تئاتر را شش هکتار خواند و گفت: عملیات اجرایی این پارک در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

این مسئول با بیان اینکه پارک کوهستان گچساران علاوهبر سالن آمفی تئاتر و نمایشگاه دارای آبشار مصنوعی، فضای سبز و اسباب‌بازی کودکان است، ابراز کرد: جهت احداث این پارک 400 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته و تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به پارک جنگلی این شهرستان، بیان کرد: این پارک در زمینی به مساحت 22 هکتار بوده که فاز اول آن در مساحت هفت هکتار جهت استفاده گردشگران و مردم شهر در حال احداث است.

 

وی با بیان اینکه یک هکتار از مساحت موجود چمن‌کاری شده است، افزود: یک زمین چمن مصنوعی، 70 سکو و سرویس بهداشتی نیز در فاز اول آن احداث و در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها