نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 10:08
رییس بنیاد مسکن شهرستان گچساران با بیان این‌که در حال حاضر افزون بر 7 هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد، گفت: تاکنون35 درصد از این تعداد واحدها مقاوم‌سازی شده است.

غلامرضا امیدواررییس بنیاد مسکن شهرستان گچساران صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با بیان این‌که طرح مقاوم‌سازی منازل روستایی از سال 84 آغاز شده است، گفت:افزون بر 2 هزار واحد مسکونی در شهرستان‌های باشت و گچساران با دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی شده است.

 

 وی با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در گچساران یادآور شد: در این شهرستان 34 طرح هادی روستایی در روستاهای مختلف در دست اجرا است.

 

امیدوار اظهار کرد: این تعداد طرح با اعتباری افزون بر 56 میلیارد ریال در حال اجرا و عملیاتی شدن است که امیدواریم با اجرای کامل طرح هادی روستایی روستائیان از رفاه و آسایش بیشتری برخوردار شوند.

 

رئیس بنیاد مسکن گچساران بازگشایی راه‌های روستایی، زیر‌سازی و آسفالت، سنگ‌فرش معابر، احداث فضای سبز و ایجاد فضای پیرنشین را از جمله اقدامات این اداره در اجرای طرح هادی روستایی برشمرد.

 

وی با بیان این‌که در حال حاضر افزون بر 7 هزار واحد مسکونی روستایی در گچساران وجود دارد، خاطرنشان کرد: 35 درصد از این تعداد واحد تاکنون مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها