نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1393 - 9:52
رئیس دانشگاه آزاد گچساران با بیان اینکه استفاده از آب شرب سد کوثر حق مردم گچساران است ،گفت: به دلیل عبور قسمتی از پروژه رینگ آبرسانی از سد کوثر به گچساران از زمین‌های دانشگاه آزاد، خواستار تأمین آب شرب این واحد به صورت رایگان هستیم.

اسدالله ملک‌زاده رئیس دانشگاه آزاد گچساران صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به پروژه رینگ آب شرب گچساران اظهار کرد: اجرای طرح رینگ آب شرب گچساران از سد کوثر تحول بزرگ و مهمی در بخش آب شرب این شهرستان ایجاد می‌کند.

 

وی افزود: استفاده از آب شرب سد کوثر که از بهترین آب‌های شرب بوده که حق مردم گچساران است و با تعامل و همکاری و همچنین پیگیری مسئولان دلسوز اجرایی می‌شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با بیان اینکه قسمتی از پروژه رینگ آب شرب این شهرستان از زمین‌های تحت تملک دانشگاه آزاد عبور می‌کند، گفت: از مسئولان دلسوز شهرستان خواستار پیگیری موضوع آبرسانی به دانشگاه آزاد هستیم و به دلیل عبور قسمتی از پروژه رینگ آبرسانی از سد کوثر به گچساران از زمین‌های دانشگاه آزاد، خواستار تأمین آب شرب این واحد به صورت رایگان هستیم.

 

ملک‌زاده در ادامه بیان کرد: در این خصوص طی جلسه‌‌ای با حضور فرماندار، مدیرکل امور آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان دانشگاه آزاد در زمینه این مسئله رایزنی می‌کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح و پروژه رینگ مخازن از سد کوثر به گچساران، دانشگاه آزاد اسلامی گچساران از هیچ کمکی در این خصوص دریغ نمی‌کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها