نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. دى 1393 - 11:21
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران:
همایش استانی پدافند غیرعامل در گچساران برگزار می شود
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گچساران خبر داد.

سید مرتضی سجادپور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از برگزاری همایش استانی پدافند غیرعامل در این شهرستان خبرداد و گفت:این همایش یک روزه در روز پنج‌شنبه 18 دی‌ ماه جاری ساعت 8 صبح در محل سالن اجتماعات آزادی نفت برگزارخواهد شد.

 

وی اظهارکرد: کارگاه‌های آموزشی این همایش توسط 6 استاد برجسته استانی در خصوص پدافند غیرعامل ،به صورت 30 دقیقه‌ای در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو و آموزش خواهند داد.

 

سجادپور افزود: این همایش جهت آشنایی با علم پدافند غیرعامل در 6 موضوع مختلف و در راستای اهداف تخصص از جمله معرفی تهدیدات زیستی، دام، طیور، شیلات ونقش و جایگاه پدافند در علوم زیستی مدیریت می‌شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران با تاکید بر لزوم حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری، آتش‌نشانی‌ها و هلال احمر بیان کرد: برای حاضرین در این کارگاه آموزشی در قالب بخش‌های مختلف اداری گواهی مهارت صادر می‌شود.

 

سجادپور با اشاره به اهمیت برگزاری همایشها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی در خصوص پدافند غیرعامل، گفت: به منظور آشنایی بیشتر با این موضوع، همایش آموزشی یک روزه پدافند غیرعامل به صورت یک همایش استانی با حضور استاندار، معاونین استاندار، رابطین اعضای شورای پدافند غیرعامل استانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان، اعضای شورای اداری شهرستان، تمامی صنوف، ادارات و نهادها در گچساران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها