نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. دى 1393 - 12:33
بسیج مهندسین گچساران در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعلام کرد: حماسه عظیم 9دی آیینه تمام نمای عزت و اقتدار امت اسلامی بود.

به گزارش آفتاب جنوب،در این بیانیه آمده است:

 

بسمه تعالی

رهبر انقلاب روز ۹ دی را روز بصیرت نامیدند و به این خاطر است که این روز اجین با آگاهی و بصیرت مردم در پاسداری از دستاورد های انقلاب است.

ملت با بصیرت بار دیگر سوار بر سفینه النجاه حسین (ع)  با هدایت و اشارت ولی فقیه زمان، نایب بر حق امام زمان و فرزند خلف امام (ره)، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) حماسه ای بزرگ آفریدند که اوج و تبلور این حماسه در پشتیبانی از ولایت و تبری از اسلام ستیزان و براندازان پست و دون مایه بود، این حماسه عظیم آیینه تمام نمای عزت و اقتدار امت اسلامی بود که نشان دادند با تأسی و پیروی از شهدا،  امام شهدا و حفظ و پایداری بر خون پاک این عزیزان، هرگز از آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد و فتنه گران گمراه بدانند که تبعیت از ظلم و کفر در رأس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی سرنوشتی جز تباهی و ذلت نخواهد داشت کما این که در این برهه زمانی و با گذشت پنج سال و اندی از آن حوادث رقت بار، چیزی جز بی آبرویی، خواری و دون مایگی برای آنها باقی نمانده است.

 

فتنه­گران و عوامل دون مایه فتنه بدانند اگر تاکنون بنا بر مصالحی تازیانه نظام اسلامی، حدود شرعی را بر پیکره ننگین شان وارد نکرده دلیل را بر بی گناهی و طلب کاری از نظام اسلامی نگذارند. هنوز ملت شریف ایران داغ دار حرمت شکنی عاشورای سید الشهدا(ع) و فتنه گری بر علیه نظامی است که با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شده است و اگر هزار سال از این لکه سیاه بر پیراهن فتنه گری بگذرد زدوده نخواهد شد، مردم بیدار هنوز پس از گذشت چند سال منتظر محاکمه و عقوبت مجرمین فتنه گر هستند. فتنه گران بدانند که اگر ذره ای پای شان را از گلیم خود درازتر کنند به فضل الهی این بار با بصیرت بیشتر و راهنمایی امام امت مشت محکم تری بر دهان آنان زده خواهد شد؛ انشاءالله

 

  مهندسین بسیجی بر این باورند که حماسه مذکور نیاز به تبیین حقیقی و گسترده دارد. دستاوردها و زمینه های شکل گیری آن باید به عنوان تجربه ای گران سنگ ثبت و ضبط شود و نیز اینکه حماسه در انحصار هیچ فرد و جریانی نیست . بانی آن ملت بزرگ ایرانند و فقط باید در پرونده ملت ثبت شود . وارث آن حماسه عظیم ملت بزرگ ایران است و پاسداشت آن هم به صورت مردمی دنبال شود .

 

بسیج مهندسین شهرستان گچساران ضمن گرامی داشت این روز بزرگ اعلام می دارد با لبیک بر امام حسین (ع) و لبیک بر امام زمان (عج) و لبیک بر نائب بر حق ایشان امام خامنه ای (مد ظله العالی) از کلیه اقشار جامعه به ویژه مهندسین بسیجی دعوت می نماید تا با حضور پر شور در برنامه های بزرگ داشت این روز و هوشیاری برای مواجهه با فتنه‌ها، مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان اسلام وانقلاب بزنند .

 

و فراموش نکنیم که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی برنخواهند داشت؛ بنابراین باید با بصیرت و درک انقلابی، حوادث و اتفاقات و را مداوم و گسترده رصد نموده و با نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری معظم، راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها و موج‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) بسپاریم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها