نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1393 - 12:47
در مراسم 16 آذر ماه روز دانشجو دانشگاه پیام نور گچساران یکی از کارمندان اداره آب و فاضلاب شهرستان گچسارن با حضور در این مراسم دانشجویی توهین هایی را به شهدا انجام داد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر روز 16 آذرماه 93 مراسم بزرگداشت روز دانشجو  با سخنرانی ولی‌الله شجاع‌پوریان نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم و عضو فعلی شورای شهر تهران در دانشگاه پیام‌نور گچساران برگزار شد که این مراسم‌  با توهین ها و حاشیه‌هایی همراه بود.

 

به گفته منابع آگاه در این جلسه توسط یک کارمند اداره آب و فاضلاب شهرستان گچساران که در این جلسه حضور پیدا کرده بود توهین های به شهدا صورت گرفت که در این جلسه با واکنش های شدید دانشجویان همراه شد.

 

این توهین به شهدا توسط یک کارمند آن هم در جلسه دانشجویی باعث به وجود آمدن حاشیه های بیشتر در این مراسم  وخارج شدن جلسه از روال طبیعی خود شد البته نکته حائز اهمیت در این جلسه بی توجهی مسئولین دانشگاهی و مسئولین شهرستان گچساران نسبت به توهین یک کارمند آب  و فاضلاب گچساران به شهدا است.

 

چگونه یک کارمند اداره آب و فاضلاب شهرستان گچساران با بی شرمی تمام به خود اجازه می دهد  در جلسه ای آن هم برای دانشجویان حضور پیدا کند و در این جلسه با حرف های خود توهین هایی را  به شهدا بزند و اقدام به متشنج کردن یک مراسم دانشجویی آن هم در روز دانشجو نماید.

 

جای بسی تاسف دارد که  چنین شخصی اقدام به توهین و بی احترامی به خانواده شهدا بزند و این بی احترامی ها اصلا  قابل قبول نیست و باید این موضوع هر چه سریعتر پیگیری شود.

 

امید است مسئولان شهرستان گچساران و به خصوص نماینده محترم مردم شهرستان های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی این موضوع را سریعا پیگیری و برخود قاطع با این فرد صورت گیرد.

 

منبع:چهارفصل

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اگر مسئولین دم از خون شهدا میزنند باید اینجا به معنی واقعی با این فرد برخورد کنند تا این مسئله بار دیگر تکرار نشود
مرگ بر ضد ولایت فقیه
انشاء الله شهداء خودشون تو دهنش می زنن هر په داریم از برکت این شهداء است

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها