نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آذر 1393 - 16:45
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:
بهره برداری از طرح آبرسانی روستای دژسلیمان در دهه فجر
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمدگفت:طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی روستای دژ سلیمان از توابع شهرستان گچساران در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

علی لطفی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به پروژه رینگ مخازن آب سد کوثر به گچساران ،اظهارکرد: با بهره برداری از این طرح 200 لیتر آب در ثانیه به صورت لحظه ای و175لیتر در ثانیه به صورت میانگین آب وارد مخزن 20 هزار متر مکعبی آب شهر دوگنبدان می شود.

 

وی افزود: این خط انتقال آب به طول 11کیلومتر اجرا ،که عملیات 10 کیلومتر از این طرح در هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: با اجرای این طرح، آب آشامیدنی 50 درصد از شهر 110هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران تامین خواهد شد.

 

لطفی اظهار کرد: در صورت رفع مشکلات و معارضات طرح اتصال رینگ مخازن آب سد کوثر به مخزن دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 

این مسئول بیان کرد:100 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در سال 94 برای تکمیل این پروژه پیش بینی شده است.

 

وی درادامه ابراز کرد: طرح آبرسانی به اراضی کشاورزی دژ سلیمان از توابع شهرستان گچساران در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزایش تولیدات کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار و پیشگیری از اثرات منفی آلایندگی هوا از مهمترین مزیت های اجرای این طرح است.

 

 

وی در ادامه هدف از اجرای این پروژه را تامین آب 450 هکتار از اراضی منطقه دانست و گفت: با اجرا و بهره‌برداری از این طرح برای 150 نفر اشتغالزایی ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها