نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1393 - 9:55
با حضور حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولان استانی و محلی کلنگ احداث نخستین دارالقرآن بزرگ کهگیلویه و بویراحمد در گچساران زده شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز با حضور مرتضی رئیسی، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استانی و مسئولان محلی کلنگ نخستین دارالقرآن بزرگ کهگیلویه و بویراحمد در گچساران به زمین زده شد.

 

علی مهرابی مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار کرد: این مؤسسه در زمینی به مساحت 2 هزار و 100 متر مربع و با اعتباری افزون بر 300 میلیون تومان کلنگ‌زنی شده است.

 

وی با بیان این که این مؤسسه قرآنی با پیش‌فرض دو سالن اجتماعات و فضاهای خدماتی تعریف شده است،افزود:افزون بر 2 میلیارد ریال برای ساخت این مؤسسه قرآنی اعتبار پیش‌بینی شده است.

 

مهرابی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: امروزه با توجه به پیچیده‌تر شدن فضای ارتباطات و استفاده ابرازی دشمنان از فرهنگ تهی و فربینده غرب لزوم توجه بیشتر مسئولان به اشاعه فرهنگ قرآنی با ایجاد مؤسسات قرآنی احساس می‌شود.

 

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد درادامه تصریح کرد: دقت و سرعت‌ عمل در ساخت این مؤسسه قرآنی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم هر چه سریع‌تر ساخت و ساز آن آغاز شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها