نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. آذر 1393 - 19:10
فرماندار گچساران با بیان اینکه درحد توان از نخبگان شهرستان حمایت و پیگیر مشکلات آن‌ها خواهیم شد،گفت: نخبگان هر جامعه افرادی تاثیر گزار و ارزشمند جهت پیشرفت و توسعه هستند و باید از این ظرفیت های عظیم استفاده بهینه شود.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی صبح امروزدر نشست هم اندیشی با نخبگان گچساران که با حضور رییس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد،اظهارکرد: خوشبختانه در دولت یازدهم، تلاش های فراوانی در جهت نهادینه کردن جایگاه و نقش نخبگان و استعدادهای برتر در همه امور کشور در حال انجام است.

 

وی به ظرفیت ها وپتانسیل های موجود در این شهرستان اشاره کردوافزود:این جلسات سبب شناسایی هر چه بیشتر مشکلات و کمبودهای نخبگان گچساران می‌شود که البته باید این جلسات به صورت کاربردی برگزار شود.

 

فرماندارگچساران درادامه ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان استان و شهرستان را ضروری دانست و تصریح کرد:با تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و استفاده از ایده و دستاوردهای آنها می تواند به توسعه منطقه و کشور کمک کرد.

 

رحیمی اظهارکرد:برگزاری جلسات باید خروجی‌های مثبتی داشته باشد، اگر در این جلسات حتی یک مصوبه داشته باشیم و آن مصوبه عملی و اجرایی شود، کار مثبتی انجام گرفته و بهتر از این بوده که جلسات بسیاری برگزار شود و هیچ کاری انجام نگیرد.

 

وی در ادامه بر شناسایی نخبگان این شهرستان درعرصه‌های مختلف تأکید کردوگفت: در قدم نخست برای پیگیری مشکلات نخبگان شهرستان باید ابتدا آن‌ها شناسایی شوند.

 

این مسئول تصریح کرد:در سایه حمایت های رهبر معظم انقلاب و دولت، شاهد رشد و پیشرفت علمی روز افزون نخبگان خواهیم بود وما هم در حد توان از نخبگان شهرستان حمایت و پیگیر مشکلات آن‌ها خواهیم بود.

 

رحیمی گفت:نخبگان هر جامعه افرادی تاثیر گزار و ارزشمند جهت پیشرفت و توسعه هستند و باید از این ظرفیت های عظیم استفاده بهینه شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها